PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres próbny rezygnacja

  • 1. Data: 2007-02-12 17:56:01
    Temat: Okres próbny rezygnacja
    Od: "Bogdan" <m...@w...pl>

    Witam grupowiczów,
    Sytuacja jest taka:
    jutro kończy mi się umowa na 3 miesięczny okres próbny, pracodawca
    rozpoczął projekt dla swojego klienta, w którym ja byłem główną osobą od
    spraw technicznych, ale postanowiłem, że nie chce tu pracować, bo za dużo
    zdrowia tracę przez pewną osobę.
    I teraz pytanie:
    czy owy pracodawca może mnie w jakiś sposób (prawnie) zatrzymać ze względu
    na to, że projekt jest jeszcze nie skończony?

    Dodam, że w swojej umowie oraz regulaminie nie widziałem żadnych wzmianek na
    ten temat.
    Oprócz tego słyszałem, że pracodawca powinien mi przedstawić 2 tygodnie
    wcześniej informacje co dalej odnośnie mojego zatrudnienia. Ja wspomniałem,
    że chciałbym na ten temat porozmawiać, ale pozostało to bez odpowiedzi, poza
    ".. mhm, OK".

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2007-02-12 20:00:25
    Temat: Re: Okres próbny rezygnacja
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eqq9td$456$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Bogdan <m...@w...pl> pisze:

    > czy owy pracodawca może mnie w jakiś sposób (prawnie) zatrzymać ze
    > względu na to, że projekt jest jeszcze nie skończony?

    Nie.

    > Oprócz tego słyszałem, że pracodawca powinien mi przedstawić 2
    > tygodnie wcześniej informacje co dalej odnośnie mojego zatrudnienia.

    Nic nie powinien. Może, ale nie musi.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2007-02-12 20:52:50
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Okres próbny jest nie tylko dla pracodawcy, ale również dla ciebie. Jak ci
    praca nie pasuje, to nie kontynuujesz i nikt ciebie do tego nie może zmusić.

  • 4. Data: 2007-02-12 20:55:35
    Od: Maciej Friedel <b...@w...pl>

    On 02/12/07 Bogdan wrote:

> [...]
    wspomniałem,
    > że chciałbym na ten temat porozmawiać, ale pozostało to bez

    Jezeli Ci nie przedstawil, ze chce dalej z Toba wspolpracowac to jego
    problem nie Twoj.

    --
    tyt

  • 5. Data: 2007-02-13 12:46:56