PracaGrupypl.praca.dyskusje › Manpower a umowa próbna

  • 1. Data: 2007-02-12 10:06:37
    Temat: Manpower a umowa próbna
    Od: "citaro" <b...@o...pl>

    Witam!!!
    Byłem dzis na rozmowie kwalifikacyjnej w Manpower, która rekrutowała
    pracowników dla firmy X. Zaproponowali mi umowe o pracę na okres
    próbny na 3 miesiące. Po 3 miesiącach mozliwie jest podpisanie umowy o
    pracę z firmą X i negocjowanie wynagrodzenia.
    Dziwi mnie natomiast dlaczego przez okres próbny ja mam byc
    zatrudniony w Manpower a nie w firmie X do ktorej mnie rekrutowali.
    Czy tak sa normalne praktyki w tego typu firmach doradctwa personalnego

  • 2. Data: 2007-02-12 13:42:38
    Temat: Re: Manpower a umowa próbna
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    citaro <b...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > zatrudniony w Manpower a nie w firmie X do ktorej mnie rekrutowali.
    > Czy tak sa normalne praktyki w tego typu firmach doradctwa personalnego

    ? Praktyki sa takie, ze zazwyczaj caly czas jestes w Manpowerze zatrudniony,
    wiec sie ciesz, ze daja ci mozliwosc przejscia do prawdziwego pracodawcy ;-).

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 3. Data: 2007-02-12 14:43:15
    Od: toja <a...@a...pl>

    > Dziwi mnie natomiast dlaczego przez okres próbny ja mam byc
    > zatrudniony w Manpower a nie w firmie X do ktorej mnie rekrutowali.
    > Czy tak sa normalne praktyki w tego typu firmach doradctwa personalnego

    To sie nazywa outsourcing zasobow ludzkich. Radze uwazac na takie firmy
    i dokladnie czytac umowy.

  • 4. Data: 2007-02-13 16:06:31
    Od: "Pytlar" <pytlar(nospam)@o2.pl>

    U mnie w miescie manpower zatrudnia ludzi do fabryki takiej duzej
    elektroniki. Przez te 3 miesiace manpower bedzie Ci potracal z pensji
    kilkaset zlotych. Moi zanjomi dostawali za miesiac pracy jakies 400-500 zl.
    O ile wiem wobec tej firmy roczy sie kilka spraw. Ja bym unikal jak ognia
    ich i od razu dziekowal jak slysze tylko ich nazwe.

    Pozdrawiam
    Pytlar