PracaGrupypl.praca.szukana › wykonam strone www (flash, php, JavaScript....) - student informatyki PW - warszawa

  • 1. Data: 2002-08-11 10:52:15
    Temat: wykonam strone www (flash, php, JavaScript....) - student informatyki PW - warszawa
    Od: "Artur Obmiński" <a...@e...pw.edu.pl>

    Wykonam serwis/stronę www.
    Jestem studentem 5 roku informatyku Politechniki Warszawskiej.
    Umiejętności:

    - Znajomość HTML,DHTML,CSS,JavaScript,VBScript,PHP,
    - znajomość SQL oraz zagadnień związanych z bazami danych,Ms Access,
    Oracle,Ms SQL, SQL Server, MySQL, InterBase, BDE
    - Znajomość C/C++/Visual C++, Delphi (w pracy inżynierskiej)
    - Znajomość narzędzi do tworzenia stron www Macromedia Flash,
    Dreamweaver, MsFrontPage, MsInterDev
    HomeSite i inne

    Doświadczenie w pracy zdalnej.

    linki do kilku wykonanych prac:

    http://home.elka.pw.edu.pl/~aobminsk/flash/Animacja_
    rosliny.html
    http://home.elka.pw.edu.pl/~aobminsk/flash/Animacja_
    materia.html -
    interaktywne animacje we Flashu wykonane na zlecenie Studia wydawniczego
    OPAL.PG w Krakowie

    www.anzeige-deutschland.de - serwis internetowych ogłoszeń wielobranżowych
    (w fazie finalnej budowy: php+mySQL+JavaScript )
    http://home.elka.pw.edu.pl/~aobminsk/nurek/set.html - przykładowy szablon
    serwisu nurkowego
    www.megaus.com.pl - obsługa poczty w PHP
    www.republika.pl/ąo12 - strona - ogłoszenie: zlecenie osoby prywatnej
    http://home.elka.pw.edu.pl/~aobminsk/ - strona domowa

    Jestem zainteresowany pracą zdalną i/lub pracą stałą w niepełnym wymiarze
    godzin.
    Na życzenie wyślę CV.

    kontakt: temat: 503 688 325
    e-mail: a...@e...pw.edu.pl