PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd zagranicw

  • 1. Data: 2003-01-13 19:26:43
    Temat: wyjazd zagranicw
    Od: "sEZaM" <s...@w...pl>

    Wyjeżdzając za granice do pracy nie calkiem legalnej
    na co nalezy zwrocic uwage aby czasami nie trafic do burdelu?
    Teraz o tym bardzo glosno

  • 2. Data: 2003-01-13 20:55:00
    Temat: Re: wyjazd zagranicw
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > na co nalezy zwrocic uwage aby czasami nie trafic do burdelu?

    Czasami trzeba czytac szyldy lokali, ktore sie odwiedza ;)

  • 3. Data: 2003-01-17 22:54:00
    Od: "Artur Hernacki" <a...@w...pl>

    Użytkownik "sEZaM" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wyjeżdzając za granice do pracy nie calkiem legalnej
    > na co nalezy zwrocic uwage aby czasami nie trafic do burdelu?

    Witam.

    Moze napisz do jakiego kraju wyjezdzasz. Jezdze troche po Europie i wiem co
    nalezy robic, zeby uniknac "przygod".

    Pozdrawiam

    Artur