PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sad Pracy-chetnie opowiem

  • 1. Data: 2003-01-13 20:49:22
    Temat: Sad Pracy-chetnie opowiem
    Od: Piotr <s...@o...pl>

    Witam,
    niedawno pytałem na liscie o doswiadczenie z Sadami Pracy, gdyz byłem
    przed postepowaniem w tymże przeciwko memu pracodawcy.
    Teraz jestem juz po i chetnie podziele sie swymi spostrzezeniami z
    osobami, ktore czeka ta frajda.
    Prosze na priv.
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-13 21:21:22
    Temat: Re: Sad Pracy-chetnie opowiem
    Od: "Synu" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed postepowaniem w tymże przeciwko memu pracodawcy.
    > Teraz jestem juz po i chetnie podziele sie swymi spostrzezeniami z

    Podaj na grupe. Po pierwsze nie bedziesz mial problemu z lawina maili do
    ciebie, po drugie bedzie lepiej dla zwiedzajacych grupe. :)