PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w radio

  • 1. Data: 2006-02-13 12:25:36
    Temat: praca w radio
    Od: "luśka" <l...@n...spam.pl>

    Witam,

    idę na rozmowę kwalifikacyjną do jednej z rozgłośni. Gdy padnie sakramentalne:
    "ile by chciała Pani zarabiać?" To jak odpowiem 2000 brutto, to czy zaczną się
    śmiać, z tego powodu że tak dużo sobie żądam, czy będą boki zrywać, że takie
    skromne wymagania mam?

    luśka

  • 2. Data: 2006-02-13 12:45:45
    Temat: Re: praca w radio
    Od: Piotr <s...@r...com>

    luśka napisał(a):
> [...]
    > śmiać, z tego powodu że tak dużo sobie żądam, czy będą boki zrywać, że takie

    Odpowiedz dyplomatycznie - "jak najwięcej"

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2006-02-13 12:53:15
    Od: Village of Doom <v...@p...onet.pl>

    luśka wrote:

    > idę na rozmowę kwalifikacyjną do jednej z rozgłośni. Gdy padnie sakramentalne:
    > "ile by chciała Pani zarabiać?"

    Odpowiedz : 10tys. Jak Cie wysmieja, to powiedz, ze tyle chcesz
    zarabiac, ale czy tyle dostaniesz, to inna sprawa.

    Znajomy tak kiedys powiedzial (chociaz nie w radio) i rekrutujacy mieli
    sporo smiechu. Robote dostal, chociaz nie za 10tys.

  • 4. Data: 2006-02-13 13:06:16
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "luśka" <l...@n...spam.pl> wrote in news:dsptcb$qag$1@news.interia.pl:

> [...]
    > brutto, to czy zaczną się śmiać, z tego powodu że tak dużo sobie
    > żądam, czy będą boki zrywać, że takie skromne wymagania mam?

    tego nie wiem, ale potrafie sobie bez trudu wyobrazic ile osob
    zrywa boki czytajac powyzsze pytanie; moze zadaj sobie trud i
    sproboj ocenic, na jakiej podstawie ktokolwiek moze udzielic
    jakkolwiek miarodajnej odpowiedzi, skoro nie podalas:
    1) stanowiska pracy (w rozglosni moga pracowac: sprzataczki;
    pracownicy biurowi - sekretarki, kadry, ksiegowosc, itepe;
    ludzie od kontaktu z: sluchaczami, reklamodawcami, itede;
    technicy; realizatorzy; montazysci; dziennikarze; prezenterzy
    tudziez spikerzy tudziez prowadzacy program; wreszcie glosy,
    takie co gadaja rozne stale wstawki);
    2) rangi rozglosni (przeciez to moze byc stacja ogolnopolska,
    regionalna, miejska; moze byc nadawca spolecznym - jak Radio
    Maryja - albo nie; moze to byc radio informacyjne albo takie
    co gra jakis specyficzny rodzaj muzyki; moze byc wreszcie
    nastawiona typowo na zyski a moze dla niej byc priorytetem
    granie pewnego rodzaju muzyki a nie zysk);
    3) cech, ktore Cie wyrozniaja (jezeli idziesz na prezenterke,
    a wczesniej bylas prezenterka w jakims radiu - np. Radiu Maryja -
    to przeciez jestes znacznie cenniejsza dla innych rozglosni
    radiowych; nie podalas swojego doswiadczenia; nie podalas
    swojej determinacji do pracy akurat w tej stacji);

    moze jestes taka osoba, ktora wysyla jakies szablonowe CV i LM
    wziety zywcem ze stron WWW popularnych serwisow dla poszukujacych
    pracy, a zaproszenie na rozmowe dostalas dlatego, ze HR chce
    sobie obejrzec osobe wysylacaja LM zerzniety z Internetu;

    kto wie?

    pzdrv;
    adas;

  • 5. Data: 2006-02-13 13:46:45
    Od: "luśka" <l...@n...spam.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]

    > technicy; realizatorzy; montazysci; dziennikarze; prezenterzy
    > tudziez spikerzy tudziez prowadzacy program; wreszcie glosy,

    gdybym pytała o pracownika biurowego to nie podawałabym branży, a o pozostałe
    zawody też zapytałabym wprost, realizator, montażysta może byc zarówno w radio
    jak i w TV. Radio generalnie kojarzy sie z dziennikarzami i prowadzącymi i o
    nich pytam, ale faktycznie masz rację to wcale nie jest takie jednoznaczne i
    oczywiste

> [...]
    > a wczesniej bylas prezenterka w jakims radiu - np. Radiu Maryja -
    > to przeciez jestes znacznie cenniejsza dla innych rozglosni

    gdyby tak było znałabym branżę i panujące w niej warunki i nie zawracałabym Wam
    głowy

> [...]
    > pracy, a zaproszenie na rozmowe dostalas dlatego, ze HR chce
    > sobie obejrzec osobe wysylacaja LM zerzniety z Internetu;

    tak nie było, ale gdyby było, to również może świadczyć o tym, że szukają
    naturszczyków

    luśka

  • 6. Data: 2006-02-13 22:26:09
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > gdybym pytała [..] to nie podawałabym [..] zapytałabym wprost
    > ale faktycznie masz rację to wcale nie jest takie jednoznaczne
    > i oczywiste

    > gdyby tak było znałabym [..] nie zawracałabym Wam głowy

    > tak nie było, ale gdyby było, to również może

    A taki gdyby było to by nie było, to nie jest zawracanie głowy?
    Zwracają Ci uwagę i w odpowiedzi dalej wielkie ...

    --
    M.