PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o "liste plac"

  • 1. Data: 2003-09-26 21:59:40
    Temat: Pytanie o "liste plac"
    Od: "A. Hycnar" <a...@z...org>

    Na poczatku chcialbym sie przywitac ze wszystkimi, bo jestem nowy na tej
    grupie. I od razu mam takie pytanie. Czy ktos orientuje sie moze czy w
    Interniecie jest dostepna "lista plac" ? Co roku jest to chyba wydawane
    przez Gazete Wyborcza. Moze jakis odpowiednik do tego ? Chodzi mi o jak
    najwiecej szczegolow i stanowisk.

    A. Hycnar
    www.zakochani.org
    [HIT!] http://www.zlotemysli.pl/?id_c=588 [HIT!]

  • 2. Data: 2003-09-26 22:14:14
    Temat: Re: Pytanie o "liste plac"
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "A. Hycnar" <a...@z...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Interniecie jest dostepna "lista plac" ? Co roku jest to chyba wydawane
    > przez Gazete Wyborcza. Moze jakis odpowiednik do tego ? Chodzi mi o jak

    Zobacz tutaj.
    Kolega Veni Vidi niedawno rzucil ten link na grupe, wyglada obiecujaco.
    http://www.wynagrodzenia.pl/

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-09-27 11:03:37
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Co roku jest to chyba wydawane
    > przez Gazete Wyborcza. Moze jakis odpowiednik do tego ? Chodzi mi o
    jak
    > najwiecej szczegolow i stanowisk.

    Listy z GAZETY dostępne sa tutaj
    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22611.html

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia -czy już sie zapisałeś na DARMOWE szkolenie?

  • 4. Data: 2003-09-28 09:05:04
    Od: "A. Hycnar" <a...@z...org>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Listy z GAZETY dostępne sa tutaj
    > http://www2.gazeta.pl/praca/0,22611.html
    >

    > PZDr
    > Quba
    > www.superszkolenia -czy już sie zapisałeś na DARMOWE szkolenie?

    Bardzo Wam dziekuje. Dokladnie o to mi chodzilo. Przy okazji chcialem
    przeprosic za moje byc moze naganne odpowiedzi na posty. Niestety uzywam OE
    i na dodatek nie ma mnie kto nauczyc co sie wycina i jakiego programu
    najlepiej uzywac, zeby miec jak najmniej klopotow z odpowiedziami na posty.