PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena projektu we Flash'u › wycena projektu we Flash'u
    From: v...@g...pl (valdi)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wycena projektu we Flash'u
    Date: 19 Nov 2004 10:31:19 -0800

    Witam,

    Mam do zrobienia male aplikacje we Flashu dla dzieci:

    1. Kolorowanie obrazkow
    2. Puzzle z dzwiekiem (ukladanie obrazkow)
    3. Krzyzowka

    Klient pyta o wycene a ja nie wiem ile mam mu powiedziec. :(
    Jak mam wycenic to zlecenie? czy sie liczy za godzine czy za caly projekt?
    Jakie sa stawki za podobne projekty we Flash'u?

    Dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Waldek