PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena nieruchomosci

  • 1. Data: 2002-07-30 07:05:26
    Temat: wycena nieruchomosci
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Witam

    Moja dziewczyna zastanawia sie nad rozpoczeniem studiow podyplomowych
    jak w temacie, a biorac pod uwage ze caly interes ( studia,praktyka,
    egzamin panstwowy) to niemaly wydatek-inwestycja, mam pytanko
    wiecie moze jak ksztaltuja sie zarobki ludzi pracujacych w tej branzy?

    pozdro
    premek

  • 2. Data: 2002-08-13 15:07:00
    Temat: Re: wycena nieruchomosci
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako premek pisująca spod adresu

> [...]
    > egzamin panstwowy) to niemaly wydatek-inwestycja, mam pytanko
    > wiecie moze jak ksztaltuja sie zarobki ludzi pracujacych w tej branzy?

    Zależy od regionu i ilości konkurencji, znajomości i tego co sobą
    reprezentuje. Nie da się powiedzieć - znam rzeczoznawców, którzy nie
    zarabiają w ogóle a znam takich, którzy zarabiają bardzo dużo, zwykle ci
    ostatni siedza na rynku od dobrych kilku lat.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 3. Data: 2002-08-24 16:07:52
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

> [...]
    > zarabiają w ogóle a znam takich, którzy zarabiają bardzo dużo, zwykle ci
    > ostatni siedza na rynku od dobrych kilku lat.

    no i tu dotknelas sedna. Najgorzej jest zaistniec na rynku. praktycznie bez
    znajomosci nie masz szans. Srodowisko wyceniaczy jest imho podobne do
    srodowiska prawnikow. Zawuwaz drobny szczegow, po ukonczeniu studiow nalezy
    odbyc praktyke u rzeczoznawcy, a po co taki rzeczoznawca ma cie szkolic
    skoro bedziesz dla niego konkurencja?

    pzdr
    dc

  • 4. Data: 2002-08-26 06:39:36
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Excile napisał(a):

> [...]
    > szczegow, po ukonczeniu studiow nalezy odbyc praktyke u
    > rzeczoznawcy, a po co taki rzeczoznawca ma cie szkolic skoro

    w tej chwili szkoly oferuja praktyki (zwane tez warsztatami) gdzie
    mozna wykonac potrzebne operaty, oczywiscie licza sobie za to sporo,
    przynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach ale pewnie
    podobnie

    pozdro
    premek

  • 5. Data: 2002-08-26 06:58:54
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

> [...]

    > mozna wykonac potrzebne operaty, oczywiscie licza sobie za to sporo,
    > przynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach ale

    Tylko, że po takich praktykach idąc na egzamin robisz kolejny komplet
    operatów zwykle, bo Ci którzy je prowadzą najczęściej się do nich nie
    przykładają. A poza tym, po takiej praktyce jesteś cieniuśki jak d...
    węża. Dostaniesz potem pierwszą wycenę i wtedy dopiero otworzysz oczy ze
    zdziwienia i przerażenia.
    Wiem coś o tym.