PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: CV, list motywacyjny, jak wysyłać???

  • 1. Data: 2002-07-29 22:45:34
    Temat: Re: CV, list motywacyjny, jak wysyłać???
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 29 Jul 2002 00:09:01 +0200), "Malgorzata
    Gugała" <g...@t...pl> był(a) napisał(a):

    >W jakim formacie zapisywac te dwa podstawowe dokumenty, jesli chcę je wysłać
    >przez e-mail? Zapisywać jako dwa oddzielne pliki?

    List jak sama nazwa wskazuje, jest listem i piszesz go w treści, tak
    jak list do nas tutaj i jak mój do grupy. CV załączasz w załączniku w
    formacie najlepiej możliwie najbardziej neutralnym. Jeżeli wystarczy
    prosty RTF, to RTF, jeśli coś bardziej złożonego -- PDF.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)