PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Caledonian Offshore Ltd. ?

  • 1. Data: 2002-07-30 05:51:19
    Temat: Praca w Caledonian Offshore Ltd. ?
    Od: "Bartek T" <d...@w...pl>

    Mam pytanie dotyczące pracy w firmie Caledonian Offshore Ltd. oferującej
    pracę na platformach wiertniczytch na całym świecie.

    Czy ktoś z was zna to przediębiorstwo ?

    Ciekawe jest to, iż za przyjęcie zgłoszenia wymagają opłaty 189 $.

    Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-07-30 06:51:41
    Temat: Re: Praca w Caledonian Offshore Ltd. ?
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z was zna to przediębiorstwo ?
    >
    > Ciekawe jest to, iż za przyjęcie zgłoszenia wymagają opłaty 189 $.

    Nie znam tej firmy, ale moge ci podac moj numer konta. Za pryjecie zgloszenia
    wezme tylko 50$ , podejzewam , ze z takim samym skutkiem

    Pozdrawiam
    Krzysztof