PracaGrupypl.praca.dyskusje › wybór zawodu

  • 11. Data: 2006-10-17 09:27:17
    Temat: Re: ?
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:eh27c4$mma$1@news.onet.pl...
    > Nieprawda. Nie chciałbym mieć pracownika, który mysli tak, jak Ty. Ja np.
    > dobrze się bawię w swojej pracy. Kupa urządzeń, każdego tygodnia coś
    > innego do rozpracowania. Jak wiesz, faceci lubia zabawki, a ja ich mam
    > mnóstwo. To takie przedszkole, tylko mi jeszcze za to płacą. Jakbym nie
    > robił tego, co robię, to pewnie bawiłbym się tym jako hobby po godzinach.
    > Nie traktuję tego wcale jako środek do osiągnięcia celu.

    Dokladnie, ja pisalem soft czy mi ktos za to placil - czy tez nie,
    wiec postanowilem ulozyc sie tak by mi za to placono.
    No i tak zostalem zawodowym koderem :) Lata lecą - a mnie dłubanie w kodach
    bawi wciąż tak samo,
    i tylko to co wyłazi spod moich palców coraz bardziej skomplikowane....

    Jednak nie wielu ludzi ma to szczescie ze pasja i praca są jednym.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 12. Data: 2006-10-17 13:50:51
    Od: IP <m...@w...pl>

    kantor napisał(a):
> [...]
    > bawi wciąż tak samo,
    > i tylko to co wyłazi spod moich palców coraz bardziej skomplikowane....
    I to jest jedyne co lubisz w zyciu robic ?

  • 13. Data: 2006-10-17 15:04:10
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "IP" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest jedyne co lubisz w zyciu robic ?

    Ależ skąd, lubie jeszcze sex (jednak zarobkować na tym nie zamierzam),
    dobrą kuchnię (jedynie spożywać),
    spać (z tego nieda się wyżyć)
    i parę innych rzeczy które człowiek czynie dla relaksu i nie mozna ich
    nazwać HOBBY :)))

    Pozdrawiam
    kantor