PracaGrupypl.praca.dyskusjewspolpraca z zagranicznym klientem › wspolpraca z zagranicznym klientem
    From: "Yaga" <R...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Date: Thu, 30 Sep 2004 17:09:04 +0200
    Sender: y...@o...pl@hurrican.whitemouse.com.pl

    Hej,

    Załóżmy, że znajduję gdzieś w obcym kraju pracodawcę (biuro tłumaczeń),
    który chciałby, żebym dla niego wykonywała zlecenia (tłumaczenia) - ja
    oczywiście pozostaję na miejscu, wszystko załatwiane przez net. Aha, nie mam
    DG.
    Moje pytanie - jaki rodzaj umowy mam z nim podpisac? (czy to powinno byc
    potem tłumaczone na polski, w razie czego?) Kto ma od tego odprowadzić
    podatki? Jeśli ja mam płacic podatki, to jakie i kiedy? Oczywiście
    zastanawia mnie tez w jaki sposób miałabym dostawac wynagrodzenie (czek,
    przelew, inne metody??), tak zebym jak najmniej straciła na oplatach,
    prowizjach i innych.
    Czy ktoś ma jakieś doswiadczenie i moze się ze mną nim podzielić?
    Z góry wielkie dzięki :)

    Pozdrawiam.
    Yaga

    --