PracaGrupypl.praca.dyskusjewspolpraca z zagranicznym klientem › Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
  • Data: 2004-10-03 13:10:55
    Temat: Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <m...@b...gmina> napisał w wiadomości
    news:415ff41a$0$82227$ed2619ec@ptn-nntp-reader03.plu
    s.net...

    > nie chce Ci sie jechac na drugi koniec miasta? Ja bym sie do tego nie
    > przyznawal :(

    czemu? skoro to prawda? insza kwestia jest taka, że wtedy kiedy urząd
    pracuje, ja też pracuję i nie w każdy dzień mogę sobie o każdej porze wyjść,
    żeby załatwiac prywatne sprawy.

    > ale z drugiej strony... na urzad skarbowy bym nie liczyl... to obserwacje
    na
    > podstawie pewnej agencji polskiej, ktora probowala sie _czegokolwiek
    > konkretnego_ dowiedziec w urzedzie skarbowym na temat uslug wykonywanych
    za
    > granica (sytuacja odwrotna do Twojej).

    No własnie, wyszłam z tego założenia i dlatego napisałam tutaj. Co prawda
    zbyt wielu informacji nadal nie mam, ale jeszcze się łudzę :)

    Pozdrawiam.
    Yaga

    --
    I'm the snow on your lips