PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja

  • 1. Data: 2005-02-25 08:15:38
    Temat: Rekrutacja
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    Kiedy najpóźniej po rozmowach o pracę was powiadomili że macie tą pracę?
    Czy po tygodniu od ostatniej rozmowy można już zapomnieć o tej pracy?
    (zastrzegali że sami zadzwonią, więc nie dzwonię).

    TIA
    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 2. Data: 2005-02-25 08:35:16
    Temat: Re: Rekrutacja
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Mnie najpóżniej po 3 tygodniach

  • 3. Data: 2005-02-25 10:04:02
    Od: "SteFun" <n...@...nie.bedzie>

    Miesiac czasu czekalem.

  • 4. Data: 2005-02-25 12:08:37
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-25 11:04, *SteFun* w te oto słowa się odzywa:

    > Miesiac czasu czekalem.

    Dzięki za odpowiedzi. Nadzieja odżyła :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 5. Data: 2005-02-25 13:18:32
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pajączek w news:cvmmr9$o40$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Kiedy najpóźniej po rozmowach o pracę was powiadomili że macie
    > tą pracę?

    Blisko rok. Miałem farta, bo zwolnił się etat i od razu zazwonili do mnie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2005-02-25 22:20:35
    Od: "GrzechG" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    > Kiedy najpóźniej po rozmowach o pracę was powiadomili że macie tą pracę?
    > Czy po tygodniu od ostatniej rozmowy można już zapomnieć o tej pracy?
    > (zastrzegali że sami zadzwonią, więc nie dzwonię).

    Raz mialem tego samego dnia po paru godzinach,
    raz dzwonili tak jak zapowiadali w przyszlym tygodniu
    teraz zapowiadali ze do 3 tygodni na jedno stanowsiko,
    na 2gie nie mam pojecia - bo powiedzieli ze drydna i
    od poniedzialku nie mam newsow - i nie wiem kiedy sie spodziewac.
    Najlepsze sa sytuacje jak mowia do kiedy...

    --
    /GrzechG

    My www --> http://www.grzechg.tk

  • 7. Data: 2005-02-26 11:48:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Najlepsze sa sytuacje jak mowia do kiedy...
    E tam, mi niedawno powiedzieli że się odezwą max do 2 tygodniu a dali znać
    po 3.
    Oczywiście że mi dziękują :)

  • 8. Data: 2005-02-27 09:14:08
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-25 09:35, *Shady* w te oto słowa się odzywa:

    > Mnie najpóżniej po 3 tygodniach

    Ale przyjęli cię?

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 9. Data: 2005-03-02 11:15:07