PracaGrupypl.praca.dyskusje › wozki widlowe

  • 1. Data: 2004-11-12 14:14:59
    Temat: wozki widlowe
    Od: "krystian" <k...@o...pl>

    Witaj
    Mam wyksztalcenie srednie +kurs na wozki widlowe.
    Mieszkam w krakowie,
    Mam pytanie gdzie szukac pracy,gdzie potrzebuja.
    I czy mam duze szanse na prace?
    odpowiedzcie
    pozdr

  • 2. Data: 2004-11-12 16:18:34
    Temat: Re: wozki widlowe
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    krystian wrote:
> [...]
    > Mam wyksztalcenie srednie +kurs na wozki widlowe.
    > Mieszkam w krakowie,
    > Mam pytanie gdzie szukac pracy,gdzie potrzebuja.

    Co prawda nie mieszkam w Krakowie, ale większość dobrze zarządzanych
    firm spedycyjnych/transportowych w Polsce przeżywa dzisiaj rozwój - nowe
    magazyny, centra przeładunkowe i logistyczne, a za tym idzie
    zapotrzebowanie na sprawną kadrę, głównie spedytorów i obsługę magazynową.

    Facet ze średnim wykształceniem i papierami na widlaki to dobry kandydat
    na magazyniera, w przyszłości może kierownika magazynu w takiej firmie.
    Jeśli jesteś tym zainteresowany, w każdym mieście wielkości Krakowa jest
    przynajmniej kilkanaście dużych terminali (zazwyczaj na obrzeżach).

    ra.y

  • 3. Data: 2004-11-12 18:17:14
    Od: "ZyX" <i...@o...pl>

    Użytkownik "krystian" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam wyksztalcenie srednie +kurs na wozki widlowe.
    > Mieszkam w krakowie,
    > Mam pytanie gdzie szukac pracy,gdzie potrzebuja.

    obawiam sie, ze w krakowie to chyba raczej na duze centra
    przeladunkowe/terminale logistyczne nie wystepuja... ale moge sie mylic,
    moze ktos z krakowa bedzie lepiej zorientowany.

    ale zawsze mozesz szukac w hipermarketach - tam chyba "zawsze" potrzebuja
    magazynierow, zwlaszcza z kwalifikacjami.

    pozdrawiam
    z.

  • 4. Data: 2004-11-13 14:38:34
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    ZyX wrote:

    > obawiam sie, ze w krakowie to chyba raczej na duze centra
    > przeladunkowe/terminale logistyczne nie wystepuja... ale moge sie mylic,

    Na samych Balicach jest Universal Express, Promexim, Hartwig, M&M, DHL i
    inne. Poza tym w Krakowie swoje terminale ma Raben i Spedpol&Schenker -
    to tak na szybko, co mi przychodzi do głowy. Do tego kilkadziesiąt
    mniejszych.

    > ale zawsze mozesz szukac w hipermarketach - tam chyba "zawsze" potrzebuja
    > magazynierow, zwlaszcza z kwalifikacjami.

    AFAIK mniejsze zarobki, mniejsze przestrzeganie BHP i KP.

    --
    ra.y

  • 5. Data: 2004-11-13 17:42:27
    Od: "altus" <a...@o...pl>

    Wskazany bylby jeszcze jakis obcy jezyk.Napewno jest to atut

  • 6. Data: 2004-11-13 20:03:02
    Od: "JackEK" <s...@p...esp>

    altus wrote:
    > Wskazany bylby jeszcze jakis obcy jezyk.Napewno jest to atut

    na wozki widlowe - no bez przesady - ludzie. Przeciez to zwykle stanowisko
    robotnicze. Operator wozka jezdniowego ma wykonywac polecenia kierownika i
    koniec. Nie wiem doprawdy po kiego grzyba mu znajomosc jezykow obcych.
    Niedlugo sprzataczka bedzie musiala miec wyzsze i znac 8 jezykow obcych.

    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
    [Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]

  • 7. Data: 2004-11-13 20:06:10
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    altus wrote:
    > Wskazany bylby jeszcze jakis obcy jezyk.Napewno jest to atut

    Niby do czego?

    Inna sprawa, że większość ludzi ze średnim zna (powinna znać)
    przynajmniej podstawy ang. lub niem.

    --
    ra.y

  • 8. Data: 2004-11-13 20:07:53
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    JackEK wrote:

    > Niedlugo sprzataczka bedzie musiala miec wyzsze i znac 8 jezykow obcych.

    ...i Linuxa ;)

    --
    ra.y

  • 9. Data: 2004-11-13 20:49:57
    Od: "ZyX" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Ra.Y" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inne. Poza tym w Krakowie swoje terminale ma Raben i Spedpol&Schenker -
    > to tak na szybko, co mi przychodzi do głowy. Do tego kilkadziesiąt

    wlasnie - wiec jednak cos jest. wprawdzie myslalem o duzych centrach
    logistycznych, typu jarosty k/Piotrkowa Trybunalskiego (fm) czy reemstma
    (jankowice k/Poznania), ale dla szukajacego pracy to kryterium ma
    drugorzedne znaczenie.

    > AFAIK mniejsze zarobki, mniejsze przestrzeganie BHP i KP.

    niskie zarobki, to fakt. ale jesli chodzi o kp i bhp to nie generalizujmy -
    mam znajomego w ikea (nie w CL tylko w sklepie/hipermarkecie) - akurat KP i
    BHP jest przestrzegany az 'do bolu'.

    reasumujac: dla operatorow wozkow widlowych praca raczej jest i bedzie. i to
    na przyzwoitych warunkach.

    pozdrawiam
    z.

  • 10. Data: 2004-11-13 21:05:54
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    ZyX wrote:

> [...]
    > logistycznych, typu jarosty k/Piotrkowa Trybunalskiego (fm) czy reemstma
    > (jankowice k/Poznania), ale dla szukajacego pracy to kryterium ma

    No właśnie sęk w tym, że największe są stawiane na strasznych
    wygwizdowiach :), głównie ze względu na koszty gruntu

    Ale kryterium dla szukającego rzeczywiście drugorzędne.

    --
    ra.y