PracaGrupypl.praca.dyskusjewozki widlowe › Re: wozki widlowe
    From: "ZyX" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wozki widlowe
    Date: Sat, 13 Nov 2004 21:49:57 +0100
    Sender: i...@o...pl@80.48.253.60

    Użytkownik "Ra.Y" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cn56eq$gcv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na samych Balicach jest Universal Express, Promexim, Hartwig, M&M, DHL i
    > inne. Poza tym w Krakowie swoje terminale ma Raben i Spedpol&Schenker -
    > to tak na szybko, co mi przychodzi do głowy. Do tego kilkadziesiąt
    > mniejszych.

    wlasnie - wiec jednak cos jest. wprawdzie myslalem o duzych centrach
    logistycznych, typu jarosty k/Piotrkowa Trybunalskiego (fm) czy reemstma
    (jankowice k/Poznania), ale dla szukajacego pracy to kryterium ma
    drugorzedne znaczenie.

    > AFAIK mniejsze zarobki, mniejsze przestrzeganie BHP i KP.

    niskie zarobki, to fakt. ale jesli chodzi o kp i bhp to nie generalizujmy -
    mam znajomego w ikea (nie w CL tylko w sklepie/hipermarkecie) - akurat KP i
    BHP jest przestrzegany az 'do bolu'.

    reasumujac: dla operatorow wozkow widlowych praca raczej jest i bedzie. i to
    na przyzwoitych warunkach.

    pozdrawiam
    z.