PracaGrupypl.praca.dyskusje › kasa z USA

  • 1. Data: 2002-09-20 23:35:13
    Temat: kasa z USA
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykonalem pewna prace dla firmy znajomego w Stanach. Chcialbym teraz
    otrzymac pieniadze. Jak oni moga mi je dostarczyc? Znacie jakies metody?

    Paypal w Polsce jeszcze nie dziala,
    Przelew bankowy to okolo 70zl mniej dla mnie,
    w kopercie chyba ryzykowne...

    pozdrawiam
    FK

  • 2. Data: 2002-09-20 23:40:02
    Temat: Re: kasa z USA
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "FK" <N...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wykonalem pewna prace dla firmy znajomego w Stanach. Chcialbym teraz
    > otrzymac pieniadze. Jak oni moga mi je dostarczyc? Znacie jakies metody?

    http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=6698

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-09-21 11:03:40
    Od: "FK" <N...@p...onet.pl>

    :(
    z tego wynika, że pozostaje tylko przelew (70-80zl kosztujący)

  • 4. Data: 2002-09-21 11:42:54
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    > :(
    > z tego wynika, że pozostaje tylko przelew (70-80zl kosztujący)

    W tej samej cenie będzie Western Union, w którym pieniądze odbierzesz po
    kwadransie od wpłacenia.

    Tomek Z.

  • 5. Data: 2002-09-24 01:43:31
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "FK" <N...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Paypal w Polsce jeszcze nie dziala,
    > Przelew bankowy to okolo 70zl mniej dla mnie,

    jedyna pewna metoda to przelew bankowy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net