PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą??Pomocy

  • 1. Data: 2004-01-21 18:09:34
    Temat: Praca za granicą??Pomocy
    Od: "Thomas" <b...@o...pl>

    Mam 20 lat i bardzo chce wyjechać do pracy za granicę.Kraj obojętny ponieważ u
    nas ciężko o pracę,a jak już ją znajdę to za bardzo małe wynagrodzenie.Kończe
    właśnie technikum elektryczne i b potrzebuje pomocy jak się to
    załatwia.Pomocy!!!

  • 2. Data: 2004-01-21 21:07:01
    Temat: Re: Praca za granicą??Pomocy
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Thomas" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wynagrodzenie.Kończe
    > właśnie technikum elektryczne i b potrzebuje pomocy jak się to

    Wykaz firm wysyłających do pracy za granicą znajdziesz na :
    http://www.praca.gov.pl
    Chyba że sam wyjedziesz za granicę i znajdziesz pracodawcę.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018