PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasny samochod jako dodatkowy atut dla pracodawcy

  • 1. Data: 2005-12-06 10:49:49
    Temat: wlasny samochod jako dodatkowy atut dla pracodawcy
    Od: "Andrzej" <anonymous_user@no_spam.pl>

    Witam serdecznie.

    Prosze wyrazenie swojej opini na temat firmy, ktora
    szuka do pracy studenta, stawia mu niemale wymagania
    a ostatecznie jeszcze chcialaby aby taki student
    posiadal wlasny samochod.

    Czy jest to zwylka redukcja kosztow a moze takie mamy
    poprostu realia?

    A.

  • 2. Data: 2005-12-06 11:32:52
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    student:
    - niższe koszty w związku z zatrudnieniem (ale tylko na zlecenie)
    - mniejsze doświadczenie kandydata

    wniosek - oferta pracy dla osób nie doświadczonych, umowa zlecenie, pewnie
    mało płatna
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-06 14:21:36
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Andrzej wrote:

> [...]
    > a ostatecznie jeszcze chcialaby aby taki student
    > posiadal wlasny samochod.
    >
    > Czy jest to zwylka redukcja kosztow a moze takie mamy

    Ja to w cv wpisuje własny samochód osobowy, aby wiedzieli że mam go na
    utzrymaniu!

  • 4. Data: 2005-12-06 16:16:33
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <anonymous_user@no_spam.pl> napisał w
    wiadomości news:a0667$43956cc8$5112c624$32553@news.chello.pl...

> [...]
    > a ostatecznie jeszcze chcialaby aby taki student
    > posiadal wlasny samochod.
    >
    > Czy jest to zwylka redukcja kosztow a moze takie mamy

    pomysłowy i popularny sposób na redukcję kosztów nawet do 0 -
    będziesz zarabiać na spadek wartości samochodu, przeglądy, naprawy
    itp :)

    e.

  • 5. Data: 2005-12-09 11:33:18
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/6/2005 11:49 AM, Andrzej wrote:

> [...]
    > a ostatecznie jeszcze chcialaby aby taki student posiadal wlasny samochod.
    >
    > Czy jest to zwylka redukcja kosztow a moze takie mamy

    Pracodawca może nie mieć środków na zakup za gotówkę, leasing też ne
    jest najtańszy.
    Jeżeli pracodawca jest rozsądny - to rozliczając delegacje skompensuje
    koszty utrzymania - ale może być też tak, że go to nic nie obchodzi -
    wtedy Ty inwestujesz w jego firmę.

    Zwróc uwagę, że kilometórwka na 2006 pozostaje taka, jak w 2005 -
    ustawodawca, ani min, fin. nie jest Twoim przyjacielem.

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2005-12-09 13:36:57
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zwróc uwagę, że kilometórwka na 2006 pozostaje taka, jak w 2005 -
    > ustawodawca, ani min, fin. nie jest Twoim przyjacielem.

    heh, praktyka pokazuje, że płacenie nawet takiej kilometrówki
    niektóre firmy traktują jak wielką niesprawiedliwość - i chcą
    zwracać tylko za paliwo

    entrop3r

  • 7. Data: 2005-12-09 15:40:30
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > heh, praktyka pokazuje, że płacenie nawet takiej kilometrówki
    > niektóre firmy traktują jak wielką niesprawiedliwość - i chcą
    > zwracać tylko za paliwo
    na to jest prosta odpowiedź - a amortyzacja samochodu?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 8. Data: 2005-12-12 10:53:48
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w
    wiadomości news:dnc8jh$osl$2@inews.gazeta.pl...
    > na to jest prosta odpowiedź - a amortyzacja samochodu?

    ale działa tylko na pracodawcę, który nie rżnie przed Tobą głupa

    e.