PracaGrupypl.praca.dyskusjewitam i o rade pytam. › witam i o rade pytam.
    From: "kiara" <k...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: witam i o rade pytam.
    Date: Thu, 30 Jun 2005 01:23:45 +0200

    witam mam mały problem.Jestem zatrudniona na 1/2 etatu od 2 miesiecy ,moja
    szefowa powiedziała w zeszłym miesiacu ze mam pilnowac swoich wypracowanych
    godzin ze musze ich wypracowac 80 miesiecznie.Mamy czerwiec i moja
    pracodawczyni ogłasza mi ze w tym miesiacu musze wyrobic 88 bo jest wiecej
    dni roboczych .Ja juz tej kobiety nie kumam ,najpierw mówi ze mam co miesiac
    pilnowac 80 godzin a po miechu zmienia zdanie .W mojej pracy nie dam rady
    przepracowac tylu godzin miesiecznie (88) Czy ktos mi moze mnie oswiecic???
    plisssssssssss.