PracaGrupypl.praca.dyskusje › witam

  • 1. Data: 2002-06-03 23:49:31
    Temat: witam
    Od: t...@g...pl (tatrofil)

    witam!
    zapisalem sie na teze liste majac nadzieje ze moze cos mi to pomoze w
    znalezieniu jakiejs w miare niezlej roboty na wakacje.
    wlasnie zdalem mature (zdawalem matme jesli cos)
    w miare znam srodowisko windows i office.
    coz wiecej dodac?
    prawko B cos zmienia?

    pozdr
    grzes

  • 2. Data: 2002-06-04 00:06:45
    Temat: Re: witam
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "tatrofil" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > znalezieniu jakiejs w miare niezlej roboty na wakacje.
    > wlasnie zdalem mature (zdawalem matme jesli cos)
    > w miare znam srodowisko windows i office.

    a tak się spytam .... gdzie i jak się zapisałeś i ile to kosztuje?

    pozdrówka ;-)))

    slavo

    p.s. też zdawałem matmę i znam office, windows i nawet jakieś tam ramki
    protokołów cy cós... i mam prawko i auto i .... co?

  • 3. Data: 2002-06-04 05:45:29
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > znalezieniu jakiejs w miare niezlej roboty na wakacje.
    > wlasnie zdalem mature (zdawalem matme jesli cos)
    > w miare znam srodowisko windows i office.

    Nic nie zmienia, mozesz spokojnie dyskutowac na temat pracy:)))

    pozdr
    krzysztof

  • 4. Data: 2002-06-04 10:29:58
    Od: t...@g...pl (tatrofil)

    > "tatrofil" <t...@g...pl> wrote in message
    >
    > a tak się spytam .... gdzie i jak się zapisałeś i ile to kosztuje?

    rozumiem, ze mialo to byc pytanie retoryczne

    > p.s. też zdawałem matmę i znam office, windows i nawet jakieś tam ramki
    > protokołów cy cós... i mam prawko i auto i .... co?

    dozuce jeszcze niezla znajomosc html, basica i dosc dobra znajomosc
    topografii Tatr :P

    grzes

  • 5. Data: 2002-06-04 14:28:44
    Od: "Kinga" <k...@i...pl>

    a moze pl.praca.oferowana?

    Kinga

  • 6. Data: 2002-06-04 14:37:53
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

    > dozuce jeszcze niezla znajomosc html, basica i dosc dobra znajomosc
    > topografii Tatr :P

    Na tym ostatnim to można zacząć zarabiać dopiero wtedy, jak zostaniesz
    przewodnikiem tatrzańskim.
    Ale też wcale nie takie kokosy, bo wycieczki są obstawione przez
    przewodników z Zakopanego.
    No i z tego co wiem - to ostatnio kurs przewodnicki kosztuje w
    Krakowie co najmniej 4000 zł, a w Zakopanym dwa razy tyle.

    Pozdrowienia.

    Basia (przewodnik tatrzański, ale nie zarabiajacy na tym niestety
    -(( )

  • 7. Data: 2002-06-05 11:40:59
    Od: "faxon" <f...@p...com>

    lipa