PracaGrupypl.praca.dyskusje › windykacja w call center?

  • 1. Data: 2005-02-02 20:28:39
    Temat: windykacja w call center?
    Od: "roma" <r...@W...gazeta.pl>

    czesc
    Od pewnego czasu pracuję w CC(sprzedażowym) i interesuje mnie jaka jest
    specyfika pracy w CC windykacyjnym? Bede wdzięczny za wszystkie wiadomości
    zarówno o specyfice pracy jak i o warunkach finansowych(sposobie
    premowiania).

    pzdr.

  • 2. Data: 2005-02-02 22:59:24
    Temat: Re: windykacja w call center?
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 2 Feb 2005 20:28:39 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, roma
    napisal(a):

    > interesuje mnie jaka jest specyfika pracy w CC windykacyjnym?

    Bazowanie na fakcie iz wiekszosc ludzi nie zna prawa i zastraszanie ich.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 3. Data: 2005-02-02 23:05:05
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Bazowanie na fakcie iz wiekszosc ludzi nie zna prawa i zastraszanie
    > ich.
    Inaczej zaśpiewasz, jak przez dłużników sam staniesz się dłużnikiem.

  • 4. Data: 2005-02-02 23:10:16
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 3 Feb 2005 00:05:05 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisal(a):

    > Inaczej zaśpiewasz, jak przez dłużników sam staniesz się dłużnikiem.

    Raz ze nie bardzo rozumiem czemu do mnie pijesz, dwa ze na tyle znam prawo
    by dac sobie rade, zarowno skutecznie walczyc o swoje (przy czym znacznie
    lepiej nie dopuszczac do takiej sytuacji i sie wlasciwie zabezpieczyc - a
    czasem lepiej nie zrobic jakiegos dealu niz dac dupy) jak i skutecznie nie
    dac sie zlupic. Prawo twoim przyjacielem - jak je znasz ;-)

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 5. Data: 2005-02-02 23:26:26
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Raz ze nie bardzo rozumiem czemu do mnie pijesz
    Bo zdyskredytowałeś windykację.

> [...]
    > sytuacji i sie wlasciwie zabezpieczyc - a czasem lepiej nie zrobic
    > jakiegos dealu niz dac dupy) jak i skutecznie nie dac sie zlupic.
    Jesteś bardzo pewny siebie, a ja głowy nie dam ani za ciebie ani za
    siebie w tej sprawie. A wiesz ilu jest choćby zwykłych pracowników,
    którym nie wypłacono wynagrodzenia i chociaż mają wyroki z sądu pracy
    to komornik rozkłada ręce? Bo wielu pracodawców-cwaniaków też zna
    prawo...

    > Prawo twoim przyjacielem - jak je znasz ;-)
    Tak, na pewno. Zwłaszcza w kraju, gdzie musisz udawadniać niewinność a
    nie winę w sądzie, a sąd działa zgodnie z własną "wiarą" a nie
    dowodami.
    Mam dwa wyroki na swoich dłużników, a mało z tego odzyskałem...

  • 6. Data: 2005-02-03 14:26:52
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 3 Feb 2005 00:26:26 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisal(a):

    > Bo zdyskredytowałeś windykację.

    To co u nas w kraju nazywa sie windykacja i firmami windykacyjnymi to jest
    kpina i zenada. Ponadto dosc czesto na pograniczu prawa. I zerowanie na
    naiwnosci ludzi. Windykacja ma swoje okreslone zasady i poszczegolne jej
    etapy to zgloszenie sie po pomoc do radcy/adwokata, udanie sie do sadu,
    uzyskanie tytulu wykonalnosci z weksla (o, nie ma sie weksla - no to o czym
    sie myslalo podpisujac umowe - no ale mozna w takim razie wystapic z pozwem
    o wydanie nakazu platnosci) i przeprowadzenie egzekucji naleznosci od
    wystawcy lub poreczycieli wekslowych.

> [...]
    > którym nie wypłacono wynagrodzenia i chociaż mają wyroki z sądu pracy
    > to komornik rozkłada ręce? Bo wielu pracodawców-cwaniaków też zna

    Bo o swoje trzeba umiec zadbac - zamiast sie sadzic, windykowac, etc. to
    znacznie lepiej nie dopuscic do takiej sytuacji. Ponadto temat dotyczyl
    firm windykacyjnych a one raczej nie pomagaja odzyskiwac pensji.

    > sąd działa zgodnie z własną "wiarą" a nie dowodami.

    Polemiowalbym bo z poprzekrecanych i rozdmuchanych przez prase przypadkow
    taki sie obraz sadownictwa wylania.

    > Mam dwa wyroki na swoich dłużników, a mało z tego odzyskałem...

    Bo nalezalo sie zabezpieczyc przed i nie dopuscic do sytuacji gdy nie masz
    z czego prowadzic egzekucji.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 7. Data: 2005-02-03 14:47:04
    Od: Makson <m...@g...pl>

    > Bo nalezalo sie zabezpieczyc przed i nie dopuscic do sytuacji gdy nie masz
    > z czego prowadzic egzekucji.

    Bardzo glupia odpowiedz. Wg mnie prawo w Polsce nie istnieje, a prawnicy sa od
    wyciagania pieniedzy. Nic wiecej.

  • 8. Data: 2005-02-03 15:00:34
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Thu, 03 Feb 2005 15:47:04 +0100, na pl.praca.dyskusje, Makson napisal(a):

    > Bardzo glupia odpowiedz.

    A mozesz uzasadnic czemu tak uwazasz.

    > Wg mnie prawo w Polsce nie istnieje,

    No to wedlug Ciebie.

    > a prawnicy sa od wyciagania pieniedzy. Nic wiecej.

    Jakby tylko wyciagali pieniadze to by im nikt nie placil. Klienci tez maja
    swoje wymagania.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 9. Data: 2005-02-03 15:05:13
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > windykacja i firmami windykacyjnymi to jest kpina i zenada
    > o swoje trzeba umiec zadbac - zamiast sie sadzic, windykowac
    > Polemiowalbym bo z poprzekrecanych i rozdmuchanych
    > Kyniu
    Polemizowałbym, gdybym miał szansę w tej polemice.

  • 10. Data: 2005-02-03 15:24:29
    Od: "bogumil Łosin" <l...@N...gazeta.pl>

    komornik wydał postanowienie o umorzeniu egzekucji .(l...@v...pl)