PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent zarzadzania

  • 1. Data: 2005-02-02 19:18:03
    Temat: Absolwent zarzadzania
    Od: "AniaS" <-...@n...pl>

    Pojawil sie problem :)
    Moze to u kogos wywola usmiech, ale chcialabym poprosic jak mozna okreslic
    osobe ktora ukonczyla zarzadzanie i marketing??

    Manager??

    A.S.

  • 2. Data: 2005-02-02 19:41:56
    Temat: Re: Absolwent zarzadzania
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

> [...]
    >Moze to u kogos wywola usmiech, ale chcialabym poprosic jak mozna okreslic
    >osobe ktora ukonczyla zarzadzanie i marketing??

    Marketoid.

    ;)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2005-02-02 19:58:10
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: AniaS [Wed, 2 Feb 2005 20:18:03 +0100]:

    > ale chcialabym poprosic jak mozna okreslic osobe ktora
    > ukonczyla zarzadzanie i marketing??

    U nas -- "mlody gniewny" ;)

    Kira

  • 4. Data: 2005-02-02 20:06:49
    Od: "AniaS" <-...@n...pl>

    W artykule 0...@p...pl,
    niejaki(a): Immona z adresu <c...@w...zpds.com.pl> napisał(a):

    > Marketoid.

    Hehe, ale ja pytam powaznie, bo nie wiem co do kwestionariusza osobowego
    wpisac:)

    A.S.

  • 5. Data: 2005-02-02 20:50:25
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-02 21:06, Użytkownik AniaS napisał:

    > Hehe, ale ja pytam powaznie, bo nie wiem co do kwestionariusza osobowego
    > wpisac:)

    wpisz absolwent zarządzania i marketingu

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2005-02-02 22:13:43
    Od: mgl <m...@s...net>

    AniaS wrote:
    > Manager??

    chyba kierownik...

    pozdrawiam,
    mgl

  • 7. Data: 2005-02-02 22:29:03
    Od: "AniaS" <-...@n...pl>

    W artykule ctrecf$gh1$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Witiia z adresu <w...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > wpisz absolwent zarządzania i marketingu

    Z Tym ze skonczylam rowniez ekonomie i w tym wypadku moge wpisac ekonomista
    (rubryka zawod wyuczony), a jak pod tym napisze
    absolwent zim to troche dziwnie bedzie wygladalo.

    A.S.

  • 8. Data: 2005-02-03 08:41:54
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 02.02.2005 AniaS <-...@n...pl> napisał/a:

    > Z Tym ze skonczylam rowniez ekonomie i w tym wypadku moge wpisac ekonomista
    > (rubryka zawod wyuczony), a jak pod tym napisze
    > absolwent zim to troche dziwnie bedzie wygladalo.

    ekonomiczny marketoid? :)

    albo i ekologiczny...
    pozdrawiam,
    --