PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam strony www Huty szkla Guardian w Czestochowie

  • 1. Data: 2005-02-02 21:15:27
    Temat: Szukam strony www Huty szkla Guardian w Czestochowie
    Od: "Xavier" <X...@m...ru>

    Szukam strony www lub innego adresu elektornicznego Huty Szkla Guardian w
    Czestochowie

  • 2. Data: 2005-02-02 21:36:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    www.google.com

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Tak prymitywny język jak Perl na pewno zostanie poprawnie obsłużony

  • 3. Data: 2005-02-02 22:30:51
    Od: "Xavier" <X...@m...ru>

    google jest zawsze pierwsza droga poszukiwan, jednak nic nie odnalazlem
    :-( Jesli komus sie udalo byl bym wdzieczny za info..

    s.org...

  • 4. Data: 2005-02-02 22:48:18
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Szukam strony www lub innego adresu elektornicznego Huty Szkla
    > Guardian w Czestochowie
    1. (34)3239200 - zapytaj
    2. nadal google :)
    - http://guardian-europe.com/web/en/guardian_poland/co
    ntent/home/index.html
    a tam:
    - mailto:s...@g...com
    - mailto:p...@g...com
    - mailto:t...@g...com
    - mailto:h...@g...com lub
    - http://guardian-europe.com/web/en/guardian_poland/co
    ntent/contact/contact_apply_online.html
    zależy co chcesz...

  • 5. Data: 2005-02-02 22:53:34
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 02.02.2005 Xavier <X...@m...ru> napisał/a:
    > google jest zawsze pierwsza droga poszukiwan, jednak nic nie odnalazlem
    >:-( Jesli komus sie udalo byl bym wdzieczny za info..

    1) odpisuj, prosze, _pod_ postem,
    2) to jest NTG...

    pozdrawiam,

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    na potęgę posępnego w3c

  • 6. Data: 2005-02-02 23:02:13
    Od: "Xavier" <X...@m...ru>

    Dzieki wielkie :)

    ..

  • 7. Data: 2005-02-02 23:19:55
    Od: "Xavier" <X...@m...ru>

    Co ciekawe po wyslaniu e-maila na jeden z ich adresow dostalem zrot z
    informacja ze wiadomosc nie zostala dostarczona zostala sklsyfikowana
    poniewaz system uznal ja jako spam ....

    "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> wrote in message
    s.org...

  • 8. Data: 2005-02-03 08:30:14
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

> [...]
    > Co ciekawe po wyslaniu e-maila na jeden z ich adresow dostalem zrot z
    > informacja ze wiadomosc nie zostala dostarczona zostala sklsyfikowana

    Yh...
    że zacytuję sam siebie:
    To naprawdę nie jest jakiś idiotyczny wymysł. Po prostu tak się łatwiej
    czyta. I wiadomo, do czego się odnosisz. I Ty też wiesz...
    No i jeszcze, z tego samego powodu:
    1a) wycinaj niepotrzebne fragmenty posta przedpiścy
    1b) sygnaturka (to, co jest pod linią zawierającą "-- ") *jest*
    niepotrzebna

    pozdrawiam serdecznie,

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....

  • 9. Data: 2005-02-03 13:40:15
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Pawel Kender Maczewski wrote:

    > To naprawdę nie jest jakiś idiotyczny wymysł. Po prostu tak się łatwiej
    > czyta. I wiadomo, do czego się odnosisz. I Ty też wiesz...
    [...]

    z kamieniami, drzewami, slupami energetycznymi tez rozmawiasz??
    jestem zdania, ze po przeczytaniu chociazby kilku watkow na
    dowolnej grupie dyskusyjnej, albo nawet po rzuceniu okiem na
    jedna dobrze sporzadzona odpowiedz, topposting razi; jezeli kogos
    nie razi, to mozna sie zastanowic, co jeszcze takiej osoby nie razi;

    adas;

  • 10. Data: 2005-02-03 14:28:20
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 03.02.2005 adasiek <p...@p...wp.pl> napisał/a:
    > [...]
    >
    > z kamieniami, drzewami, slupami energetycznymi tez rozmawiasz??
    Tak. Ty nie próbowałeś? Wiesz, uspokaja jak mało co...

> [...]
    > jedna dobrze sporzadzona odpowiedz, topposting razi; jezeli kogos
    > nie razi, to mozna sie zastanowic, co jeszcze takiej osoby nie razi;
    może jest to nowa osoba, nie zaznajomiona z netykietą. Ponieważ nie jest
    chamska, to staram się odpowiedzieć. Mam po prostu jeszcze ten instynkt
    nauczycielski ;>

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    w sumie to masz sporo racji