PracaGrupypl.praca.dyskusje › weksel przy podpisywaniu umowy o prace

  • 1. Data: 2005-08-01 15:29:39
    Temat: weksel przy podpisywaniu umowy o prace
    Od: " " <t...@g...pl>

    Witam Zamierzam podjac prace w sklepie odziezowym. Wiaze sie to jednak z
    koniecznoscia podpisania weksla in blanco (w razie gdybym np. wyniosl pol
    sklepu). Czy takie cos jest rzeczywiscie praktykowane?

  • 2. Data: 2005-08-01 17:03:06
    Temat: Re: weksel przy podpisywaniu umowy o prace
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Zamierzam podjac prace w sklepie odziezowym. Wiaze sie to jednak z
    > koniecznoscia podpisania weksla in blanco (w razie gdybym np. wyniosl pol
    > sklepu). Czy takie cos jest rzeczywiscie praktykowane?

    Z tego co wiem to normalnie rozwiazuje sie to podpisaniem umowy o
    odpowiedzialnosci materialnej za powierzone mienie. Wtedy jest jasne, za co
    konkretnie odpowiadasz (protokol przekazania) i nie grozi Ci, jak w
    przypadku weksla in blanco, ze ktos Ci dowali jakas wzieta z ksiezyca sume.

    I.