PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki szkodliwe (informatyk)

  • 1. Data: 2005-05-14 17:25:00
    Temat: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Wszedzie szukalem ale nie moge konkretnego zapisu znalezc :(
    Prosze o wskazanie lub jakies inne ulatwienie w poszukiwaniach szczegolowego
    zapisu na temat. Dodatek za pracę w warunkach szkodliwych (dla informatyka)
    ze wzgledu na prace przy monitorze powyzej 4 godzin dziennie.
    bylem juz na www.abc.com.pl takze na www.isip.sejm.gov.pl Wszedzie pisza o
    nauczycielach. :(
    Obecnie zaczalem prace w branzy i nie jest mi to wyplacane wiec
    chce "uderzyc" do kadr firmy z odpowiednimi przepisami tak aby nie mieli
    szans sie wymigac.

    Z gory dziekuje wszystkim zainteresowanym za konstruktywne odpowiedzi.
    W ramach rewanzu moge przedstawic w niedalekiej przyszlosci zakonczenie
    mojego problemu na lamach pl.praca.dyskuje

  • 2. Data: 2005-05-14 20:27:52
    Temat: Re: warunki szkodliwe (informatyk)
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Witam

    (..)
    > zapisu na temat. Dodatek za pracę w warunkach szkodliwych (dla informatyka)
    > ze wzgledu na prace przy monitorze powyzej 4 godzin dziennie.
    (..)
    A to nie sa tylko warunki _uciazliwe_.. (bo mi sie to ostatnio obilo o
    uszy na szkoleniu BHP...) ??

    Pozdrawiam...
    Dariusz Tarczon

  • 3. Data: 2005-05-15 00:21:10
    Od: rodo <n...@r...mail>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):

    > (..)

    > (..)
    > A to nie sa tylko warunki _uciazliwe_.. (bo mi sie to ostatnio obilo o
    > uszy na szkoleniu BHP...) ??

    hmmm, nie wiem czy szkodliwe czy uciążliwe...
    wypłaca się jakiś dodatek, ale większość firm pisze w umowie o pracę, że
    przyznane pobory zawierają dodatek :(

  • 4. Data: 2005-05-15 06:47:09
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zapisu na temat. Dodatek za pracę w warunkach szkodliwych (dla informatyka)
    > ze wzgledu na prace przy monitorze powyzej 4 godzin dziennie.

    A nie lepiej znalezc lepiej płatną pracę ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-05-15 06:49:06
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 5/15/2005 2:21 AM, rodo wrote:

    > hmmm, nie wiem czy szkodliwe czy uciążliwe...
    > wypłaca się jakiś dodatek, ale większość firm pisze w umowie o pracę, że
    > przyznane pobory zawierają dodatek :(

    To po co zostawałeś informatykiem, skoro praca przy monitorze Ci szkodzi?
    Nie wypłaca się i nie ma takich przepisów już od dawna, być może oprócz
    jakichś śmiesznych uregulowań dla nauczycieli, nie znam branży. To miało
    rację bytu w czasach, gdy po dniu pracy z monitorem nie musiałeś włączać
    lampy po przyjściu do domu, takim blaskiem emanowałeś.
    Masz prawo do 5 minutowej przerwy po godzinie pracy, ergonomicznego
    stanowiska pracy, okularów jeśli zaleci je lekarz medycyny pracy. I
    tyle. Chcesz dodatek "szkodliwy" - zostań hutnikiem.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Lejzorek odetchnął z ulgą. - Chwała Bogu! A jednak nie na próżno

  • 6. Data: 2005-05-15 09:07:57
    Od: "Tomasz" <r...@N...gazeta.pl>

    Prosilem o _konstruktywne_ odpowiedzi a nie o krytyke.

    Z obecnych przepisow wynika jasno ze taki dodatek _musi_ byc wyplacany.
    Oczywiscie jesli spelni sie okreslone wymagania.

    Jak widac kazdy umie krytykowac ale nikt pomoc. Dlaczego mnie to nie dziwi.

    Temat zakonczony rozwiazany.

  • 7. Data: 2005-05-15 10:01:12
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 5/15/2005 8:49 AM, Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:

    > To po co zostawałeś informatykiem, skoro praca przy monitorze Ci szkodzi?

    Przepraszam, ten komentarz był oczywiście adresowany do Tomasza, nie do
    rodo.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)

  • 8. Data: 2005-05-15 10:02:46
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 5/15/2005 11:07 AM, Tomasz wrote:
> [...]
    > Oczywiscie jesli spelni sie okreslone wymagania.
    >
    > Jak widac kazdy umie krytykowac ale nikt pomoc. Dlaczego mnie to nie dziwi.

    Taaak, no to podaj te przepisy, z których "wynika jasno", a obiecuję że
    wpłacę ten dodatek, z całego miesiąca, jak tylko go otrzymam, na konto
    Ligi Ratowania Ginących Urban Legends.

    Przecież nie możemy pozwolić, żeby te pieniądze trafiały do różowej
    żydohienokomuchomasonocyklisterii, która przeznacza je na kupowanie
    czarnych wołg.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -

  • 9. Data: 2005-05-15 13:51:10
    Od: rodo <n...@r...mail>

    Mariusz 'BB' Trojanowski napisał(a):

    > Przepraszam, ten komentarz był oczywiście adresowany do Tomasza, nie do
    > rodo.

    BTW ja taki dodatek biorę odkąd jestem na "państwowym" :) Wcześniej u
    "prywaciarzy" nie miałem :( Ale rozumiem zasadę, jak się da wycisnąć
    parę zł to czemu nie :D Ja akurat miałem szczęście do kadrowej, sama mi
    kazała, bo:
    "skoro się Panu należy to trzeba napisać wniosek"
    no i mam :-)

    A zaraz skrobnę posta w zbliżonej tematyce (w nowym wątku - Niekorzystna
    zmiana Regulaminu Wynagradzania).

    --
    rodo-at-autograf@pl

  • 10. Data: 2005-05-15 13:52:38
    Od: "ymroz" <y...@h...com>

    Użytkownik "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W ramach rewanzu moge przedstawic w niedalekiej przyszlosci zakonczenie
    > mojego problemu na lamach pl.praca.dyskuje

    Tę dramatycznie wielką kwotę 19 zlotych brutto (dodatek za warunki szkodliwe
    I stopnia) powinien otrzymywać każdy pracujacy przed kompem powyżej pewnego
    pulapu godiznowego szczegółów niestety nie pamiętam. U mnie wypłacają,
    branża finansowa

    pzdr

    ymroz