PracaGrupypl.praca.dyskusje › papiery do bezrobocia

  • 1. Data: 2005-05-14 15:17:18
    Temat: papiery do bezrobocia
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

    Własnie wybieram się do urzędu pracy,ale...
    Mam świadectwo pracy, tam jest napisane 3/4 etatu.Wiem,ze zasiłek
    przysługuje jeśli wynagrodzenie było równe lub wieksze od minimalnej pensji.
    Ponieważ dziś sobota nie mogę zadzwonić do UP.
    Na podstawie jakiego papierka w takiej sytauacji przyznają zasiłek.Pewnie
    muszę i tak jechać do byłej pracy. Jakby ktoś wiedział to prosze o info.
    TMK

  • 2. Data: 2005-05-14 17:20:23
    Temat: Re: papiery do bezrobocia
    Od: MEva <e...@w...pl>

    Sat, 14 May 2005 17:17:18 +0200, na pl.praca.dyskusje, tmk napisal(a):

> [...]
    > muszę i tak jechać do byłej pracy. Jakby ktoś wiedział to prosze o info.

    Dobrze podejrzewasz, bez zaświadczenia o zarobkach nic nie załatwisz.
    pozdrawiam
    MEva