PracaGrupypl.praca.dyskusje › warto czasem użyć pipy ;)

  • 111. Data: 2007-08-30 14:16:14
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > O to, że z niezrozumiałych powodów ktoś, kto godnie znosi niskie
    > zarobki nazywany jest tym, który nie zarabia godziwie, a ten, kto ima
    > się niegodziwych zajęć, za co zarabia sporą kasę uznawany jest za
    > godziwie wynagradzanego.

    Ups przepraszam. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o wysokość zarobków a nie o
    sposób zarabiania. Pod pojęciem niegodziwie miałem na myśli, niską kwotę.

  • 112. Data: 2007-08-30 21:14:16
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

> [...]
    > zarobki nazywany jest tym, który nie zarabia godziwie, a ten, kto ima
    > się niegodziwych zajęć, za co zarabia sporą kasę uznawany jest za

    Nie jest to jedyna niekonsekwencja języka polskiego.

    --
    j..
    <adres> <- ROT13 <adres>

  • 113. Data: 2007-08-31 09:02:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 16:16:14 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Ups przepraszam. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o wysokość zarobków a nie o
    >sposób zarabiania. Pod pojęciem niegodziwie miałem na myśli, niską kwotę.

    A cóż jest niegodziwego w zarabianiu małych pieniędzy?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 114. Data: 2007-08-31 09:03:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 23:14:16 +0200, "j...@f...adres.to"
    <w...@c...barg.cy> wrote:

    >Nie jest to jedyna niekonsekwencja języka polskiego.

    To nie jest konsekwencja lub nie językka, tylko wymysł ludzi, że
    niskie zarobki to niegodziwość. Cóż niegodziwego jest w zarabianiu
    małych pieniędzy?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 115. Data: 2007-08-31 12:03:04
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > A cóż jest niegodziwego w zarabianiu małych pieniędzy?

    Nic. Miałem na mysli pod pojęciem niegodziwych pieniędzy niską kwotę. Ale
    wydaje mi się że nie o to tobie chodzi. Prawda?

  • 116. Data: 2007-08-31 17:57:12
    Od: A Tennyson <t...@b...pis>

    On Fri, 31 Aug 2007 11:03:37 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    > To nie jest konsekwencja lub nie językka, tylko wymysł ludzi, że
    > niskie zarobki to niegodziwość. Cóż niegodziwego jest w zarabianiu
    > małych pieniędzy?

    Proponuję Adasiu pochodzić jeszcze troszke do szkoły. W artykule

    http://tinyurl.com/2kcau4

    odnośnie tzw. godziwości, ;-) możemy przeczytać:

    "Pojęcie godziwego wynagrodzenia zostało zaczerpnięte z Europejskiej
    Karty Społecznej z 1961 r., którą Polska podpisała w listopadzie 1991
    r., w momencie wstępowania do Rady Europy W myśl postanowień
    deklaracyjnych Karty, wszyscy pracownicy mają prawo do godziwego
    wynagrodzenia, zapewniającego wystarczający poziom życia ich samych i
    ich rodzin."

    i troszke dalej:

    "Spośród wymienionych zagadnień Polska nie ratyfikowała zobowiązania w
    zakresie zapewnienia pracowników wynagrodzenia zapewniającego godziwy
    poziom życia a pozostałe ustalenia nas wiążą (por. Dz. U. z 1999 r. Nr
    8, poz. 67)."

    Nic dodać, nic ująć. Dziwię się tylko, że dajecie się wprowadzić w pole
    trollowi.

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson

  • 117. Data: 2007-08-31 20:10:04
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Nic dodać, nic ująć. Dziwię się tylko, że dajecie się wprowadzić w pole
    > trollowi.

    Na szczęście zorientowałem się na czas :)

  • 118. Data: 2007-08-31 22:26:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007 14:03:04 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Nic. Miałem na mysli pod pojęciem niegodziwych pieniędzy niską kwotę. Ale
    >wydaje mi się że nie o to tobie chodzi. Prawda?

    Zaraz, znowu powtarzasz, jakoby mała wysokośc wynagrodzenia była
    niegoziwymi pieniędzmi. Cóz niegodziwego w zarabianiu mało?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 119. Data: 2007-08-31 22:28:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007 18:57:12 +0100, A Tennyson <t...@b...pis>
    wrote:

    >Proponuję Adasiu pochodzić jeszcze troszke do szkoły. W artykule

    Wybacz, te naście lat chodzenia mi wystarczy.

> [...]
    >deklaracyjnych Karty, wszyscy pracownicy mają prawo do godziwego
    >wynagrodzenia, zapewniającego wystarczający poziom życia ich samych i

    No i?

> [...]
    >8, poz. 67)."
    >
    >Nic dodać, nic ująć. Dziwię się tylko, że dajecie się wprowadzić w pole

    No nic dodać, nic ująć. Czym innym jest godziwe wynagrodzenie, czym
    innym godziwy poziom życia.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 120. Data: 2007-08-31 23:40:59
    Od: A Tennyson <t...@b...pis>

    On Fri, 31 Aug 2007 22:10:04 +0200, Gienek wrote:

    > Na szczęście zorientowałem się na czas :)

    > Nic. Miałem na mysli pod pojęciem niegodziwych pieniędzy niską kwotę.
    > Ale wydaje mi się że nie o to tobie chodzi. Prawda?

    Faktycznie. I bardzo taktownie dałeś temu wyraz. Na tyle, że nie
    zauważyłem. :-)