PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2007-08-19 21:58:15
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "JakubD." <s...@g...pl>

    Witam

    Czy są jakieś konkretne przepisy regulujące sporób sprostowania świadectwa
    przez pracodawcę?

    Otrzymałem świadectwo pracy w termini i nie składałem żadnych zastrzeżeń. Po
    4 tyg. przysłano mi inne świadectwo, które zawierało błąd w dacie.
    Poinformowałem o tym błędzie byłego pracodawcę i w odpowiedzi otrzymałem
    kolejne ( to już 3) świadectwo pracy.

    czy taka sytuacja jest normalna?

  • 2. Data: 2007-08-21 16:19:28
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faae6r$gko$1@inews.gazeta.pl JakubD.
    <s...@g...pl> pisze:

    > Czy są jakieś konkretne przepisy regulujące sporób sprostowania
    > świadectwa przez pracodawcę?
    Tak, jest w tej sprawie rozporządzenie.

> [...]
    > błąd w dacie. Poinformowałem o tym błędzie byłego pracodawcę i w
    > odpowiedzi otrzymałem kolejne ( to już 3) świadectwo pracy.
    Czy ja wiem? U nas widać - tak.

    --
    Jotte