PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak założyć działalność

  • 1. Data: 2007-08-19 19:22:11
    Temat: Jak założyć działalność
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    Chciałbym założyć działalność gospodarczą. Do tej pory zawsze pracowałem na
    etat. Czy na jakiejś stronie internetowej znajdę procedurę (wszystkie czynności)
    jakie musze zrobić (opłaty, zgłoszenia, rejestracje) żeby założyć działalność?

  • 2. Data: 2007-08-19 19:30:19
    Temat: Re: Jak założyć działalność
    Od: PK <p...@S...waw.pl>

    Poldek napisał(a):
> [...]
    > jakie musze zrobić (opłaty, zgłoszenia, rejestracje) żeby założyć działalność?

    Google zamknęli?

    http://tinyurl.com/yp78b2

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł.

  • 3. Data: 2007-08-19 19:30:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:050c.000000b6.46c89862@newsgate.onet.pl Poldek

> [...]
    > na etat. Czy na jakiejś stronie internetowej znajdę procedurę (wszystkie
    > czynności) jakie musze zrobić (opłaty, zgłoszenia, rejestracje) żeby
    Tak, oczywiście że znajdziesz.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-08-19 19:32:00
    Od: PK <p...@S...waw.pl>

    Tym razem bez literówki w zapytaniu: http://tinyurl.com/268fym

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł.

  • 5. Data: 2007-08-19 21:05:49
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jotte napisał(a):
    > Tak, oczywiście że znajdziesz.

    Jestes pewien? Pytanie brzmialo nie czy w internecie sa takie informacje
    tylko czy on je znajdzie. Skoro dotychczas ich nie znalazl, to... ;P
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-19 21:09:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faabcq$pqi$2@node1.news.atman.pl badzio
    <b...@n...epf.pl> pisze:

    > Jestes pewien?
    Tak. Już mu pokazano jak.

    > Pytanie brzmialo nie czy w internecie sa takie informacje tylko czy on je
    > znajdzie.
    A moja odpowiedź nie brzmiała, że są, tylko że znajdzie. :P

    > Skoro dotychczas ich nie znalazl, to...
    To?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-19 21:18:13
    Temat: Dziękuję za "dobre rady"
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    Jak w temacie.
    Umiem otworzyć google, ale skoro zadałem takie pytanie to widocznie nie
    znalazłem nic ciekawego (czytaj;przyswajalnego). Po tych kilku "podpowiedziach
    czuje sie jakbym komuś z was tworzył konkurencje. Jeśli taki był wasz zamiar,
    zeby mi dokopać ... to wasz problem.

  • 8. Data: 2007-08-19 21:23:51
    Temat: Re: Dziękuję za "dobre rady"
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Nieznajomosc netykiete podsumuję: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

> [...]
    > "podpowiedziach czuje sie jakbym komuś z was tworzył konkurencje.
    > Jeśli taki był wasz zamiar, zeby mi dokopać ... to wasz problem.

    Skoro to bylo nieprzyswajalne dla Ciebie, to zalozenie wlasnej dzialalnosci
    gospodarczej przerasta twoje mozliwosci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2007-08-19 21:30:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47ee.00000013.46c8b394@newsgate.onet.pl Poldek

    > Umiem otworzyć google,
    Być może, ale to samo z siebie nic nie daje. Musisz tam wpisać w takie pole
    tekstowe odpowiednie słowa...

    > ale skoro zadałem takie pytanie to widocznie nie
    > znalazłem nic ciekawego (czytaj;przyswajalnego).
    Możliwe. Ale nie wiń innych za to, że nie znalazłeś niczego, co zdołałbyś
    przyswoić.

    > Po tych kilku
    > "podpowiedziach czuje sie jakbym komuś z was tworzył konkurencje.
    Żartujesz! W czym??

    >Jeśli taki był wasz zamiar, zeby mi dokopać ... to wasz problem.
    No wiesz - na razie to ty raczej masz problem: zadałeś bezsensowne pytanie i
    zostałeś odpowiednio podsumowany.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-08-19 22:09:12
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na 2 ostatnie wpisy:

    Cóż, każdy może popełniać błędy: czegoś nie wiedzieć, nie móc znaleźć,
    niewłaściwie zadać pytanie. Czasami moze nawet nie wiedzieć czego tak naprawdę
    szuka. Miałem tylko nadzieje, ze pomoc NIE POLEGA na wskazaniu tego co zrobił
    źle tylko NA WSKAZANIU tego co ma zrobić zeby było dobrze. Przepraszam...

    AHA. jeszcze jedno. jeżeli Darnok odsyła mnie do netykiety to niech dobrze
    przypatrzy sie temu zdaniu:
    "Istnieją techniczne środowiska dyskusyjne, w których z powodu źle pojętej
    superuprzejmości piszącym nie wolno wspominać o błędach znalezionych w cudzych
    postach - "jeśli nie chcesz pomóc użytkownikowi w tym, o co pyta, to się nie
    odzywaj". Doświadczeni użytkownicy opuszczą taką grupę, a dyskusje tam zmienią
    się w bezsensowną paplaninę. Grupa stanie się bezużyteczna jako forum techniczne."

    O tym właśnie napisałem. Mam 9 postów i żadnej konkretnej poszukiwanej przeze
    mnie informacji. Tylko stertę wskazówek co zrobiłem źle. Wcale to nie oznacza,
    ze sie obraziłem. Natomiast napewno straciłem czas. Wy też. Pozdrawiam.