PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarządzanie wiedzą?

  • 1. Data: 2010-08-09 18:25:47
    Temat: Zarządzanie wiedzą?
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Czy znacie firmy z woj. dolnoslaskiego (najlepiej z Wroclawia) ktore
    stosuja zarzadzanie wiedza lub maja cokolwiek wspolnego z tym?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-08-09 20:23:35
    Temat: Re: Zarządzanie wiedzą?
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy znacie firmy z woj. dolnoslaskiego (najlepiej z Wroclawia) ktore stosuja
    > zarzadzanie wiedza lub maja cokolwiek wspolnego z tym?

    Robią to chyba wszystkie przedsiębiorstwa na świecie, ale tylko niektóre wiedzą,
    że to robią a już zupełnie znikomy odsetek robi to, bo tak sobie zaplanował.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-08-09 20:34:33
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    andreas wrote:
> [...]
    >
    > Robią to chyba wszystkie przedsiębiorstwa na świecie, ale tylko niektóre
    > wiedzą, że to robią a już zupełnie znikomy odsetek robi to, bo tak sobie

    W mojej obecnej pracy tak to robia ze nikt nic nie wie.