PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace i adres doreczenia

  • 1. Data: 2009-03-15 12:17:31
    Temat: umowa o prace i adres doreczenia
    Od: bud <b...@i...pl>

    Czesc,

    W umowie o prace mam napisane, ze adresem doreczenia do mojej firmy jest
    adres za granica (Unia Europejska).
    Firma to spolka ZOO zarejestrowana w Polsce i posiadajaca siedzibe w
    polsce (wpisana do KRS i rzeczywiscie funkcjonujaca pod tym adresem).

    Czy jesli wysylam korespondencje do siedziby w Polsce moze to byc
    zakwestionowane przez prawnikow/sad podczas ewentualnej rozprawy sadowej?
    Najgorsze co moze sie zdarzyc to uznanie przez sad , ze moja
    korespondencja w sprawie mojego stosunku pracy (np. wezwanie do zaplaty
    zaleglego wynagrodzenia, wypowiedzenie umowy, rezygnacja z funkcji w
    firmie) jest niewazna...

    Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie
    szukac podstaw prawnych?

    dziekuje wszystkim
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-15 14:16:33
    Temat: Re: umowa o prace i adres doreczenia
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "bud" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewazna...
    >
    > Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie szukac

    Jeżeli umowe o pracę masz z tą polską spółką to nie sądzę, aby był ważny prawnie
    zapis "jak będziesz coś chciał to pisz na Berdyczów".
    Z ciekawości zapytam w jakim kraju jest spółka matka? Niemcy czy Francja? :)

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-03-15 21:57:59
    Od: bud <b...@i...pl>

    andreas pisze:
> [...]
    > prawnie zapis "jak będziesz coś chciał to pisz na Berdyczów".
    > Z ciekawości zapytam w jakim kraju jest spółka matka? Niemcy czy

    Dla wlasnego bezpieczenstwa na razie nie odpowiem ale jak sie sprawa
    zakonczy z przyjenoscia :-)

    prosze jeszce raz aby wypowiedzial sie moze ktos kto potrafi dac
    podstawy prawne za lub przeciw
    dziekuje
    Przemek

  • 4. Data: 2009-03-15 21:58:38