PracaGrupypl.praca.dyskusjew koncu wlasna dzialalnosc :) › w koncu wlasna dzialalnosc :)
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 2 Jan 2005 15:39:31 +0100
    From: azbest <a...@p...onet.pl>
    Subject: w koncu wlasna dzialalnosc :)

    Witam!

    Z racji braku ofert pracy w sektorze IT, przymierzam sie do zalozenia wlasnej
    dzialalnosci pt. "uslugi informatyczne". Ma w zwiazku z tym pare pytan do Was:

    1. Ile kosztuje rozpoczecie dzialalnosci, tzn wszystkie formalnosci w urzedach

    2. Jestem absolwentem (no na razie robie magisterke), ale absolwentem juz jestem
    ;). Czy to prawda, ze przez jakis okres zwolniony bylbym z oplaty na rzecz
    krwiopijcy pt. ZUS ?

    3. Jakie sa koszty prowadzenia - miesiecznie. Pomijam autko, biuro. Ile wynosi
    np. ryczalt, ile dla Vatowca ? i co sie bardziej oplaca

    4. Obszar to na razie Szczecin. Ma ktos jakies doswiadczenia na tym rynku ?

    Pozdrawiam!