PracaGrupypl.praca.dyskusjew koncu wlasna dzialalnosc :) › Re: w koncu wlasna dzialalnosc :)
  • Data: 2005-01-02 23:02:35
    Temat: Re: w koncu wlasna dzialalnosc :)
    Od: Adam <o...@n...dd> szukaj wiadomości tego autora

    azbest napisał(a):

    > gee....to az tak wysoko mnie cenisz...? ;)
    zlookalem inna grupe i widze ze wiesz co i jak poklepac

    > czyli dupa ?
    > K. piekny kraj....
    ale tak jest wszedzie, ogolnie dobrze jest miec kilka firm i robic tzn
    ryczalcik dla nich, kazdy jest zadowolony ty masz przewisywalny dochod a
    oni wiedza ze jak cos to tel i klepiesz nowa instalke platnika ;)

    > a ja Twoj :) Ot, z ciekawosci
    hehe nie mam jako takiego patrze na klienta i wiem

    aha biznes ten jest dosc niepewny i chyba niebardzo przyszlosciowy,
    informatyka w ogole to dno, za kilka lat[juz] kazdy wszytsko wyklika
    nawet w linuxie, pozostana tylko wysokospecjalistyczne dlubaniny ale jak
    to mowia kto to moze wiedziec napewno ;)