PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okulary

  • 1. Data: 2002-10-21 12:41:02
    Temat: Okulary
    Od: "Erix" <E...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanko. Ide na badania okresowe, a wiem, że powinienem zmienic okulary
    i chciałbym aby firma za to zapłaciła. Co powinienem zrobić, jakieś ustawy i
    przepisy do podparcia przy walce z prezesem?

  • 2. Data: 2002-10-21 13:58:37
    Temat: Re: Okulary
    Od: "Ania" <e...@i...net.pl>

    Firma płaci- wg przepisów- za najtańsze oprawki- czyli ok 100 zł. Jest to
    właściwie bardziej dofinansowanie. Szef standardowo musi sie zgodzić ,
    zwłaszcza, jeśli pracę masz przy komputerze- to przecież pracując dla niego
    niszczysz sobie zdrowie, wiec jakaś rekompensata Ci sie należy. Tak tez jest
    w świetle prawa, a czy jaki jest numerek paragrafu, który to reguluje, to
    już musisz zapytac o to prawnika..
    Powodzenia

  • 3. Data: 2002-10-21 14:14:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 21 Oct 2002 14:41:02 +0200, "Erix"
    <E...@i...pl> zakodował:

    >Mam pytanko.

    O dziwo nie Ty pierwszy :o

    >i chciałbym aby firma za to zapłaciła. Co powinienem zrobić, jakieś ustawy i
    >przepisy do podparcia przy walce z prezesem?

    http://groups.google.com.pl/groups?num=100&hl=pl&ie=
    UTF-8&oe=UTF-8&q=refundacja+okular%C3%B3w&sa=N&tab=w
    g&lr=lang_en%7Clang_pl

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775