PracaGrupypl.praca.dyskusje › uzyskiwanie dochodu z pracy dodatkowej (Wyrok Trybunału Konstytucyjnego)

  • 1. Data: 2007-06-17 17:43:43
    Temat: uzyskiwanie dochodu z pracy dodatkowej (Wyrok Trybunału Konstytucyjnego)
    Od: m...@g...com

    Znalazłem w prasie z 1999 r. wzmiankę o tym, że emerytów i rencistów
    służb mundurowych nie będzie obowiązywał przepis o ograniczeniu lub
    zawieszeniu świadczeń w przypadku uzyskiwania dochodów z dodatkowej
    pracy, gdyż Trybunał Konstytucyjny uznał ten przepis ustawy
    emeryturach i rentach z FUS za niezgodny z Konstytucją. Czy ktoś może
    wie jak od tamtej pory ustawodawca rozwiązał ten problem ?, Czy renta
    pracownika służb mundurowych podlega ograniczeniu w przypadku podjęcia
    pracy w tych służbach ?

  • 2. Data: 2007-06-18 11:26:20
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Nie odpowiem Ci bo nie wiem, ale chcę zwrócić uwagę że z Twojego pytania nie
    wynika o co tak naprawdę pytasz:
    o podjęcie pracy dodatkowej w ogóle (np jako portier w firmie Jan Kowalski
    Ltd)
    czy o podjęcie pracy dodatkowej w służbach mundurowych ?
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-06-24 17:11:10
    Od: m...@g...com

    Z założenia, ktoś jest pracownikiem służb mundurowych (etat) ale
    oprócz tego pobiera rentę inwalidzką (z tyt. uszczerbku na zdrowiu w
    pracy w służbach mundurowych). Renta ta jest ograniczona do pewnej
    wysokości zależnie od uzyskiwanych poborów (gdyby nie pracował
    otrzymywałby rentę w pełnym wymiarze) Moje pytanie brzmiało : Czy
    renta (inwalidzka) podlega ograniczeniu w przypadku podjęcia pracy w
    służbach mundurowych ?

    Pozdrawiam.