PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymogi sanitarne w działalnosci gosp.

  • 1. Data: 2007-06-16 12:24:52
    Temat: wymogi sanitarne w działalnosci gosp.
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    zastanawia mnie następująca kwestia, czy prowadząc działalność jako os.fiz.
    w wydzielonej części swego mieszkania trzeba też
    spełniać wymogi sanitarne tzn.zgłosić prowadzenie działalności do
    Państwowej Inspekcji Sanitarnej i np.posiadać apteczkę medyczną i
    np.gaśnice?Czy niedopełnienie tej formalności niesie za sobą jakieś
    konsekwencje?
    Co o tym sądzicie i jak ewentualnie wygląda to w praktyce?Są jakieś
    inspekcje w domu przeprowadzane pod tym kontem?

    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-06-17 22:02:44
    Temat: Re: wymogi sanitarne w działalnosci gosp.
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co o tym sądzicie i jak ewentualnie wygląda to w praktyce?Są jakieś
    > inspekcje w domu przeprowadzane pod tym kontem?

    Jeżeli tylko zatrudnisz jednego pracownika w swej siedzibie to będą Cię
    obejmować wszystkie wymagania związane z BHP i Higiena a są one nieliche.
    Gdyby niektórzy złośliwi pracownicy je powszechnie znali to przynajmniej
    połowa pracodawców miałaby sprawy sądowe z tego tytułu :)
    Jeżeli DG prowadzisz sam, możesz pracowac nawet wisząc dłową w dół przez
    dowolną ilość czasu. Całe BHP i sanepid zkładają się na ochronę pracownika i
    jednoosobowej DG nie dotyczą
    --
    Jackare