PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie badania do pracy?

  • 1. Data: 2007-06-17 21:34:43
    Temat: jakie badania do pracy?
    Od: "Katrin" <k...@w...pl>

    witam

    nie wiem na jaką grupę to zapytanie
    więc piszę na dwie...

    jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
    u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
    o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
    badanie wstępne
    stanowisko:pracownik biurowy
    czynniki szkodliwe:brak

    w jednej przychodni mówią:
    okulista i lekarz medycyny pracy

    w innej mówią:
    mocz, krew+glukoza, okulista

    gdzie można znaleźć jakieś przepisy odnośnie tego
    bo nie wiem jakie badania robić
    guglałam, ale marnie :/

    dzięki i pozdrawiam
    Katrin

  • 2. Data: 2007-06-17 22:10:33
    Temat: Re: jakie badania do pracy?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f549c5$poe$1@atlantis.news.tpi.pl, *Katrin* wrote:

    > jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
    > u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
    > o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
> [...]

    Jak ja szedlem do pracy i mialem sporo tych czynnikow szkodliwych (a ty masz
    zero) to odwiedzilem okuliste + laryngologa i na koncu lek med pracy.
    Badan krwi/moczu/niewiadomoczego nie wymagano.

    PS. grupa jak najbardziej wlasciwa na takie pytanie :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-17 23:06:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-17 23:34 Katrin pięknie wystukał/a:

    > jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
    > u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
    > o zdolności do pracy na konkretne stanowisko
    > badanie wstępne

    Przy zapisie do tego lekarza powiedzą Ci jakie wyniki masz przynieść,
    ewentualnie sami Ci badania zrobią (jak mają ambulatorium, rentgen).

    --
    animka

  • 4. Data: 2007-06-18 06:14:30
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Katrin" <k...@w...pl> napisał

    > w jednej przychodni mówią:
    > okulista i lekarz medycyny pracy

    Ja zostałem skierowany Z UP na staż, jako webmaster (czyli jak najbardziej
    praca przy komputerze) i miałem właśnie ten duet okulista+lekarz medycyny
    pracy.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-06-18 07:17:02
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    > gdzie można znaleŸć jakieœ przepisy odnoœnie tego
    > bo nie wiem jakie badania robić
    > guglałam, ale marnie :/
    >
    > dzięki i pozdrawiam
    > Katrin

    Nie ma żadnych przepisów określających jakie badania ma robic pracownik na
    danym stanowisku. O tym decyduje lekarz medycyny pracy z odpowiednimi
    uprawnieniami.

    PioPio

  • 6. Data: 2007-06-18 10:21:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > jakie badania trzeba zrobić przed wizytą
    > u lekarza medycyny pracy by wystawił zaświadczenie
    > o zdolności do pracy na konkretne stanowisko

    Nic nie rób sama. Idziesz ze skierowaniem od pracodawcy do
    przychodni/lekarza MP a ten wykonuje badania podstawowe i/lub kieruje Cie
    dalej.
    Koszty badań pokrywa pracodawca.

    Jeżeli zrobisz sama - sama zapłacisz
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2007-06-24 22:41:52
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Od kilkunastu dni pracuje w BOT Elektrownia ... i tu nazwe pomine:) jako
    informatyk. Musialem zrobic badania psychotechniczne (ok 800 pytan, do
    tego zadania na czas, na logike, na refleks), krew, mocz, okulista,
    badania ogolne - cisnienie, waga, wzrost, wywiad o stanie zdrowia i
    przebytych chorobach. W kazdym badz razie jakos przebrnalem:)
    Piotrek