PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na firme ATEMIS-warszawa-programista ASP, CTI

  • 1. Data: 2002-12-18 19:12:47
    Temat: uwaga na firme ATEMIS-warszawa-programista ASP, CTI
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    dzisiaj ukazalo sie ogloszenie o temacie
    "warszawa programista CTI", "warszawa programista ASP",
    w obu nalezy wyslac swoje cv na adres r...@a...pl

    uwazajcie na ta firme. odradzam wysylanie nawet swojej aplikacji tam.
    wszystko tam jest na lewo. nie placa pensji miesiacami, o zusach
    mozna pomazyc. lewizna i tyle. wiem, bo pracowalem.
    mi wciaz sa winni za dwa miesiace pracy, inspekcja pracy nawet nie dala
    rady,
    choc orzekla moja racje. pozew lezy w sadzie...
    jednak nie wierze juz w sprawiedliwosc.
    wam radze omijac ich szerokim lukiem.

    Bartek.

  • 2. Data: 2002-12-19 09:10:03
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

> [...]

    >rady,
    >choc orzekla moja racje. pozew lezy w sadzie...
    To powinno pojawić się na grupie z tym ogłoszeniem. Inaczej marny twój trud

  • 3. Data: 2002-12-19 17:29:11
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Kromek Turlanek! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > To powinno pojawić się na grupie z tym ogłoszeniem. Inaczej marny twój
    [blah blah]

    A mozesz wylaczyc wysylanie listow w html'u?

    A co do zamieszczenia tego ostrzezenia obok ogloszenia to pewnie nie
    wyjdzie jezeli bylo ono na pl.praca.oferowana - grupa jest moderowana, a
    watpie czy boss by sie zgodzil na jakies takie zabiegi.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-12-19 18:41:51
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Mozesz to bliżej opisać? Wyślij plz na prv s...@w...pl

  • 5. Data: 2002-12-20 15:46:57
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A co do zamieszczenia tego ostrzezenia obok ogloszenia to pewnie nie
    > wyjdzie jezeli bylo ono na pl.praca.oferowana - grupa jest moderowana, a
    > watpie czy boss by sie zgodzil na jakies takie zabiegi.

    nie zgodzilby(m) sie ;-) bo:
    - p.p.o. sluzy _wylacznie_ do zamieszczania ofert, dyskutowac mozna sobie tu
    - na kazda oferte znajdzie sie jakis jeden niezadowolony, ktory napisze,
    ze praca w tej firmie to ... ... i ... .
    i nie ma mozliwosci zweryfikowac kazdego tego typu ostrzezenia
    nie zatrudniajac 15 prawnikow, ktoryz beda badac slady i wydawac
    ,,obiektywne'' hue hue opinie.

    pozdrawiam

    romekk [moderator p.p.o.]