PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cz warto... ?

  • 1. Data: 2002-12-18 18:16:36
    Temat: Cz warto... ?
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie mało pytanko i mam nadzieję, że mi pomożecie. Otóż dostałem oferte
    pracy jako prezes świezo utworzonej firmy transportowej, posiadajacej własne
    zaplecze (pare aut dostawczych oraz ciągnik siodłowy z naczepą). W zasadzie
    do mnie juz nalezy dezyzja czy podjąć tą robotę czy też nie. I tu rodza sie
    pewne problemy :))) zarówno natury finansowej jak i sposobu zagospodarowania
    istniejacej juz bazy transportowej:

    Po pierwsze: jaką kwota moge się zadowolić jako wynagrodzenie, oraz jakiej
    wysokości premię mozna wynegocjować w tego typu pracy.

    Po drugie: Czy jest szansa na sensowne (czyli przynoszace zyski)
    zagospodarowanie samochodów w Lublinie (oraz okolicach), mieście które jak
    sami wiecie nie należy do zbyt atrakcyjnych osrodków.

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

    Pzdr

    Witek