PracaGrupypl.praca.dyskusje › SUPER OKAZJA ! KONIECZNIE WEJDŹ ! TO NIE SPAM !

  • 1. Data: 2002-12-18 16:08:11
    Temat: SUPER OKAZJA ! KONIECZNIE WEJDŹ ! TO NIE SPAM !
    Od: p...@w...pl

    Witam,

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnych domów. To nie jest plan stania się bogatym ale sprawdzona metoda
    uzyskiwania dochodów pełnego wymiaru czasu wysiłkiem niepełnego wymiaru czasu.
    Aby nauczyć się jak stać się częścią tego rewolucyjnego interesu wyślij do
    mnie e-mail na adres p...@w...pl a ja wyjaśnie Tobie wszystko po kolei.

    Pozdrawiam,
    Tomasz B.

  • 2. Data: 2002-12-18 17:50:13
    Temat: Re: SUPER OKAZJA ! KONIECZNIE WEJDŹ ! TO NIE SPAM !
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    rewolucyjnego interesu

    Dobra nie pisz więcej bo ludziom w głowach się jeszcze poprzewraca na myśl,
    że nie trzeba pracować a kasa sama do domu przyjdzie !!!!

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-18 21:36:53
    Od: "M" <mraf[usun_ten_spamerski_chlam]@tlen.pl>

    "metoda uzyskiwania dochodów pełnego wymiaru czasu wysiłkiem niepełnego
    wymiaru czasu"

    mogę dawać korki z polskiego, pierwsza lekcja gratis : DDD

  • 4. Data: 2002-12-18 22:07:27
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    p...@w...pl wrote:

    > Aby nauczyć się jak stać się częścią tego rewolucyjnego interesu wyślij do
    > mnie e-mail na adres p...@w...pl a ja wyjaśnie Tobie wszystko po kolei.

    Chcialbym tylko zauwazyc, ze od stawanie sie czescia rewolucyjnego
    interesu byl niejaki Lenin :).

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-19 07:52:12
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Ze słownika usenetu:

    {Spam} - jestem spamerem, ale przynajmniej uprzedzam o tym czytelników.
    {to nie spam} - to będzie spam do 5 potęgi. Szukam naiwnych, którzy nie
    czytali słownika usenetu.