PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na firme ATEMIS (warszawa)

  • 1. Data: 2002-09-02 21:28:41
    Temat: uwaga na firme ATEMIS (warszawa)
    Od: "bartek" <b...@w...pl>

    wlasnie ukazalo sie nastepujace ogloszenie na pl.praca.oferowane.

    "
    Międzynarodowa firma działająca w branży Nowych Technologii zatrudni
    programistów ASP. Wymagany jęz.angielski.
    Kontakt - email: a...@a...pl
    tel. 0-22 606 01 60
    "

    uwazajcie na ta firme.
    bylem w tej firmie zatrudniony i wiem jak jest. nie placa miesiacami.
    do dzisiaj wisza mi za 2 miesiace. nawet inspekcja pracy nic nie osiagnela.
    od 2 miesiecy lezy moj pozew w sadzie pracy, ale na razie cicho.
    wszystko to jedna wielka sciema. ludzie przychodza, a jak widza ze sa
    oszukiwani
    to odchodza. rotacja pracownikow w tej firmie przekracza zdrowy rozsadek.
    i nie wierzcie w ich zapewnienia, ze teraz bedzie lepiej.
    unikniecie rozczarowania.... i straty sporych pieniedzy.
    ja to przezylem, wiec mowie wam - lepiej dalej byc bezrobotnym, niz tracic
    nerwy.

    bartek.

  • 2. Data: 2002-09-03 12:39:53
    Temat: Re: uwaga na firme ATEMIS (warszawa)
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > to odchodza. rotacja pracownikow w tej firmie przekracza zdrowy rozsadek.

    Nie tylko oni ja na dzień dobry mógłbym sypnąć kilkoma przykładami firm z
    woj. Ślaskiego !!!
    Poprostu dranie i tyle !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-09-04 15:05:20
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    osiagnela.
    > od 2 miesiecy lezy moj pozew w sadzie pracy, ale na razie cicho.

    I poleży sobie. Prawdopodobnie nic nie wskórasz. Zapoznaj się z artykułem
    "Na bezpłaciu"

    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=811

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 4. Data: 2002-09-04 20:29:16
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko oni ja na dzień dobry mógłbym sypnąć kilkoma przykładami firm z
    > woj. Ślaskiego !!!
    > Poprostu dranie i tyle !!!

    To dawaj po nazwach, chyba ze sie boisz o znieslawienie albo cos podobnego,
    ale w sumie jesli powiesz prawde to chyba nie ma sie co martwic.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl