PracaGrupypl.praca.dyskusje › absolwent rocznik 1977 - wojsko

  • 1. Data: 2002-09-02 18:34:32
    Temat: absolwent rocznik 1977 - wojsko
    Od: "JamesBond" <j...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jak to jest z tym przepisaniem do rezerwy dla absolwentów rocznik 77 ?
    Jak to się formalizuje ?

    Dzięki !

  • 2. Data: 2002-09-02 19:23:45
    Temat: Re: absolwent rocznik 1977 - wojsko
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JamesBond" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Jak to jest z tym przepisaniem do rezerwy dla absolwentów rocznik 77 ?
    > Jak to się formalizuje ?

    A po co? Ten rocznik niech pomału szykuje się na emeryturę.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 3. Data: 2002-09-03 07:12:59
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:al0esl$ba9$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "JamesBond" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A po co? Ten rocznik niech pomału szykuje się na emeryturę.

    A tak na poważnie, bo rozumiem, że nie kończyłeś studiów w 77 r.
    W którym roku stałeś się absolwentem?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 4. Data: 2002-09-03 08:19:38
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:al1nec$270$2@news.tpi.pl...

    > A tak na poważnie, bo rozumiem, że nie kończyłeś studiów w 77 r.
    > W którym roku stałeś się absolwentem?

    No, wreszcie znalazłem.
    Jeśli spełniasz poniższe warunki, zgłoś się do swojego WKU z książeczką
    wojskową, dadzą Ci odpowiednią adnotację.
    To wszystko.

    Zarządzenie Nr 65 / MON z dnia 15 października 2001 r.
    w sprawie przeniesienia do rezerwy niektórych grup poborowych
    bez odbycia zasadniczej służby wojskowej lub przeszkolenia wojskowego.

    Par.1

    Wojskowi komendanci uzupełnień przenoszą do rezerwy z dniem 9 listopada
    2001r poborowych przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby wojskowej lub
    służby w obronie cywilnej, urodzonych w latach 1977 - 1979 oraz starszych,
    którzy
    1) spełniają warunki do uznania ich za posiadających na wyłącznym utrzymaniu
    członków rodziny,
    2) nie ukończyli szkoły podstawowej lub wykształcenie podstawowe zdobyli z
    dwuletnim albo większym opóźnieniem bądź w szkole specjalnej,
    3) zostali prawomocnie skazani za przestępstwo i wymierzono wobec nich karę
    pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3 a karę tę odbyli.

    Par.2

    Przeniesieniu do rezerwy w terminie, o którym mowa w par.1 podlegają również
    poborowi, którzy do dnia wejścia w życie zarządzenia stali się absolwentami
    szkół wyższych i nie zostali powołani do odbycia przeszkolenia wojskowego.

    Par.3

    Przepisów par.1 i 2 nie stosuje się do poborowych, którzy zostali skierowani
    do odbycia służby zastępczej.

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 6 listopada 2001 r.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 5. Data: 2002-09-03 11:30:53
    Od: "Corrina" <c...@l...pl>

    Tylko Panowie uwaga. Mojemu bratu przyslali, ze w zwiazku z przeniesieniem i
    tak dalej ma sie zjawic na komisji to go przeniosa do rezwerwy. A ze
    niestety studiow nie skonczyl, tylko chwilowo przerwal to chciali mu odrazu
    wreczyc bilet do jednostki, ale potem w ostatecznosci zgodzili sie dac mu 2
    tygodnie na udowodnienie ze ma prawo do odroczenia. Niby ich na studentow
    nie stac, bo to i placic trzeba wiecej, bo podoficerowie, ale tych co sie na
    kompach i angielskim znaja to bardzo chetnie by do jednostek poslali i to na
    zasadnicza sluzbe..
    Corrina

  • 6. Data: 2002-09-05 07:02:31
    Od: "Long" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:al1raa$o8$1@news.tpi.pl...

    ____________________
    > Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
    > (C) Pearl

    Ladnie to wyglada, ale w WKU to niestety tak rozowo nie jest :-)
    Ukonczylem studia w czerwcu 2002 i odrazu pognalem do WKU w celu
    przeniesienia :D
    A tam sie okazalo ze nie ma jeszcze na ten rok zadnej ustawy i moze kolo
    pazdziernika bedzie
    i trzeba cierpliwie czekac :D

  • 7. Data: 2002-09-23 10:07:41
    Od: "Pawel B." <b...@p...wp.pl>

    Par.1

    > Wojskowi komendanci uzupe?nie? przenosz? do rezerwy z dniem 9 listopada
    > 2001r poborowych przeznaczonych do odbycia zasadniczej s?u?by wojskowej lub
    > s?u?by w obronie cywilnej, urodzonych w latach 1977 - 1979 oraz starszych,
    > którzy
    > 1) spe?niaj? warunki do uznania ich za posiadaj?cych na wy??cznym utrzymaniu
    > cz?onków rodziny,
    [ciach]

    witam,
    czyli jezeli jestem jedyna osoba, ktora utrzymuje zone i dziecko to
    jestem przeniesiony od razu rezerwy??

    pozdrowienia

    PawelB