PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą - automatyk, elektronik

  • 1. Data: 2002-09-02 16:51:32
    Temat: Praca za granicą - automatyk, elektronik
    Od: "Piotr" <p...@p...fm>

    Witam!
    Ostatnio zacząłem zastanawiać się nad podjęciem pracy za granicą, zawody
    które mnie interesują to automatyk, elektronik (działy utrzymania ruchu,
    serwisy, instalacje) ewentualnie elektryk. Choć jeśli byłoby warto mógłbym
    podjąć się także jakiejś innej nieskomplikowanej pracy. Znam na przeciętnym
    poziomie język angielski i mam 6 letnie doświadczenie w zawodzie w dużych
    międzynarodowych firmach. Wykształcenie średnie elektroniczne (właściwie to
    również wyższe ale studia zupełnie niezwiązane z zawodem).
    Czy Waszym zdaniem z moimi kwalifikacjami mógłbym znaleźć legalną pracę za
    granicą? Jeśli tak to w jakich krajach miałbym największą szansę i na jakie
    orientacyjne wynagrodzenie mógłbym liczyć?
    Z góry przepraszam jeśli taki temat był już poruszany ale mam zbyt słabe
    łącze internetowe żeby przeglądać archiwum grupy.

    Piotr