PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i tel sluzbowy

  • 31. Data: 2006-12-27 22:55:16
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "J." <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:emusrk$gor$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > pracodawcy. Pracodawca powinien poinformować mnie, że jestem potrzebny,
    > następnie pokryć wszystkie koszty związane ze zmianą moich planów i
    > normalnie wypłacić należne z tego tytułu wynagrodzenie. Oczywiście urlop w
    > takim przypadku nie jest wykorzystany.
    > Tego nie musi regulować żaden kodeks, wystarczy kultura osobista.
    > Jeśli nie jesteś w stanie tego zrozumieć, to znaczy, że nie masz podstaw
    > wychowania i wspominanej kultury.
    > Gdybym był pracodawcą, nie potrafiłbym spojrzeć w oczy pracownikowi i
    > "poprosić" go o taką "przysługę". Moja kultura mi na to nie pozwala.

    I wszystko prawda, tylko dlaczego do cholery, mlody, niedoswiadczony na
    rynku pracy czlowiek dostaje rady prowadzace wprost do wejscia na wojenna
    sciezke?

    Jeszcze uwierzy, zastosuje, przyzwyczai sie i dzieki temu do konca zycia
    bedzie jebal za 1000-1500 brutto w malo satysfakcjonujacych warunkach!

    sz.

  • 32. Data: 2006-12-27 22:57:59
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Ja tylko pytam, czy gdześ ci dowaliłem tak, że teraz mnie nie lubisz i
    > brzydko do mnie piszesz. Nie kapujesz prostego zdania?

    Ty jestes czy tylko udajesz?

    sytuację. Tak winien czynić mężczyzna, którym i ty być może masz jeszcze
    szansę się stać.

    A teraz - PiS.

  • 33. Data: 2006-12-27 23:06:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emuu0a$da2$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Ty jestes czy tylko udajesz?
    > sytuację. Tak winien czynić mężczyzna, którym i ty być może masz jeszcze
    > szansę się stać.
    > A teraz - PiS.
    Nie rozumiem tego blekotu. I z powodu pomijalnego poziomu istotności nie
    chce mi się domyślać. Ale jeśli zechciałoby ci się spróbować złożyć to jakoś
    sensowniej i odniesiesz w tym działaniu sukces, to chętnie przeczytam. A jak
    nie, to nic się nie stanie, żadna strata.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2006-12-27 23:28:27
    Od: robbi <r...@n...com>

    szomiz napisał(a):

    > I wszystko prawda, tylko dlaczego do cholery, mlody, niedoswiadczony na
    > rynku pracy czlowiek dostaje rady prowadzace wprost do wejscia na wojenna
    > sciezke?

    Egzekwowanie zapisow KP uwazasz za wejscie na wojenna sciezke?
    No sorry - ale nawet radykalny AnyUser by (chyba) podobnej mysli nie
    zapodal.

    --
    pzdr
    robbi

  • 35. Data: 2006-12-27 23:32:50
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jotte napisał(a):

    > Dodam jedynie, że nie dopuszczam nigdy do odwołania mnie z urlopu.

    Trudno odwolac jak sluzbowa komorka wylaczona ;), a numer prywatnej jest
    zastrzezony u operatora i zdobycie go przez pracodawce wiazaloby sie ze
    zlamaniem ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
    Co jak co - ale urlop to swietosc.

    --
    pzdr
    robbi

  • 36. Data: 2006-12-27 23:37:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emuvr7$pmc$1@news.onet.pl robbi
    <r...@n...com> pisze:

    > Trudno odwolac jak sluzbowa komorka wylaczona ;), a numer prywatnej jest
    > zastrzezony u operatora i zdobycie go przez pracodawce wiazaloby sie ze
    > zlamaniem ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
    Nawet jakby zdobył, to nic mu z tego. Właściciel telefonu zawsze może
    nacisnąć na nim dowolny klawisz, nie tylko przed połaczeniem, ale nawet w
    trakcie połączenia. W końcu to jego własność, może naciskać co chce, nie? ;)

    > Co jak co - ale urlop to swietosc.
    Yes, yes, yes! ;))

    Jotte

  • 37. Data: 2006-12-28 00:01:53
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Niektórzy sądzą, że mają. Oto dowód:
    > "Przez pojęcie ryzyko gospodarcze rozumiem natomiast "możliwość
    > nastąpienia zdarzeń i okoliczności niezależnych od działającego
    > podmiotu, których nie może on dokładnie przewidzieć i którym nie może w
    > pełni zapobiec, a które przez zmniejszenie wyników użytecznych lub
    > zwiększenie nakładów odbierają działaniu zupełnie lub częściowo cechę
    > skuteczności, korzystności lub ekonomiczności"."
    >
    > Ale tobie co? google się popsuło, przecież powyższy kretyński bełkot to
    > jeden z pierwszych linków po wpisaniu hasła... ;)))

    wlasnie chcialem sobie belkot darowac ;) ale widze ze mala burze
    wywolalem ;) to dobrze troche bojowy troche uspokojony wroce do pracy po
    nowym roku :)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 38. Data: 2006-12-28 00:24:46
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jotte napisał(a):

    > Yes, yes, yes! ;))

    Kazimierz .. to tyyyy ? ;)
    No to teraz juz wiadomo skad taka asertywnosc ;D

    --
    pzdr
    robbi

  • 39. Data: 2006-12-28 01:26:51
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > Tu sprawa jest proszta, bylo to tylko 20km wiec bylem tam "na juz" ;)
    >
    > Paliwo mam "sluzbowe" na takie wyjazdy.

    Widzę, że nie masz pojęcia o prawach pracownika.
    Jeśli pracodawca "ściąga Cię z urlopu" to ma obowiązek zwrócić Ci, koszt
    dojazdu na ten urlop oraz koszt rezerwacji np. hotelu na tym
    urlopie(niestety samego pobytu nie, ale możesz zawsze uprosić fakturę na
    której jest 1000zł rezerwacji i 100zł pobytu jak już tam kilka dni byłeś).

    Proponuje zanim następnym razem wytrą tobą podłogę poczytać o swoich
    prawach. Pozatym pracodawca nie może obciążać Cię za usługi jakie zamawia,
    bo ty jesteś na urlopie, to jakaś parodia.

  • 40. Data: 2006-12-28 07:43:41
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: robbi [Thu, 28 Dec 2006 00:28:27 +0100]:

    > Egzekwowanie zapisow KP uwazasz za wejscie na wojenna sciezke?
    > No sorry - ale nawet radykalny AnyUser by (chyba) podobnej mysli
    > nie zapodal.

    Zapodałby. Aczkolwiek tu chyba o coś innego chodzi, wiesz...
    Trochę inaczej się podchodzi do człowieka, który przyjdzie,
    powie "słuchaj, kot mi się rozchorował, weterynarz tylko do
    15. przyjmuje, potrzebuję na godzinkę wyskoczyć. Materiały
    zostawiam Zbyszkowi, ABC skończyłem, reszta nie jest pilna
    i bez problemu nadrobię jak wrócę" - a inaczej do takiego,
    który od razu ci wyskoczy "bo ja mam prawo do ABC zgodnie
    z art. X par. Y więc wychodzę!" i sobie wychodzi bez
    najmniejszego zastanowienia nad tym, że zaraz spotkanie na
    którym musi być, a połowa zespołu czeka na przygotowywane
    przez niego materiały.

    Stany pośrednie też istnieją. Sytuacji nie znamy w sumie,
    możliwe że klient akurat upierdliwy, wyrwał szefa z jego
    świąt z dziobem wielkim "bo mi k* nie działa!!!", a temu
    szefowi zwyczajnie nerwy puściły i tak o, walnął kadrowej
    cośtam pod nosem bez sensu. Ja tam zaczęłabym od zwykłego
    spytania czy to tak poważnie czy już mu przeszło - no, nie
    w takiej formie może ;) ale sens taki. A jeśli odpowie że
    serio, to też można stwierdzić "nie pamiętam żebyśmy się
    umawiali na dyżur w święta, z uzasadnieniem kary może być
    więc problem - tak że może o tym porozmawiamy normalnie?".
    Z paragrafami raczej na samym końcu bym wyskakiwała, bo po
    tym to już jednak ciutkę wzajemne stosunki podupadają.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *