PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2002-06-18 23:10:19
    Temat: urlop
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    pewnie bylo walkowane ale - mimo wszystko - ile dni rocznie mi sie nalezy?
    Studia inz. zakonczone, aktualnie mag uzupelniajace. Mam 18 dni rocznie czy
    cos wiecej?

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 2. Data: 2002-06-19 06:20:22
    Temat: Re: urlop
    Od: "Spirit Horse" <r...@p...onet.pl>

    co najmniej dawdzieścia,
    plus ewentualnie staż pracy ale nie przypadający w trakcie twej nauki

  • 3. Data: 2002-06-19 07:20:11
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Spirit Horse" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > co najmniej dawdzieścia,
    > plus ewentualnie staż pracy ale nie przypadający w trakcie twej nauki

    tzn jak to jest liczone srednia (technikum) jako 5 lat; wyzsza jako 8 lat
    pracy? czy jak?

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 4. Data: 2002-06-19 07:36:28
    Od: "Krzysztof Chendoszko" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > tzn jak to jest liczone srednia (technikum) jako 5 lat; wyzsza jako 8 lat
    > pracy? czy jak?
    >
    > --
    Ukonczona szkola (czyli 8 lat wyzsze...nie sumuje sie z technikum, tylko
    najkozystniejsze ukonczone)) + staz pracy ale nie przypadajšcy w trakcie twej
    nauki

    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-06-19 07:38:40
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > Studia inz. zakonczone, aktualnie mag uzupelniajace. Mam 18 dni rocznie

    Art. 154. Par. 1. Wymiar urlopu wynosi:
    1) 18 dni roboczych - po roku pracy,
    2) 20 dni roboczych - po 6 latach pracy,
    3) 26 dni roboczych - po 10 latach pracy.

    Art. 155. Par. 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza
    się z tytułu ukończenia:
    1) zasadniczej lub innej równorzędnej szkoły zawodowej - przewidziany
    programem nauczania czas trwania nauki, nie więcej jednak niż 3 lata,
    2) ?redniej szkoły zawodowej - przewidziany programem nauczania czas trwania
    nauki, nie więcej jednak niż 5 lat,
    3) ?redniej szkoły zawodowej dla absolwentów zasadniczych (równorzędnych)
    szkół zawodowych - 5 lat,
    4) ?redniej szkoły ogólnokształc?cej - 4 lata,
    5) szkoły policealnej - 6 lat,
    6) szkoły wyższej - 8 lat.

    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegaj? sumowaniu.

    Par. 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do okresu
    pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się b?dĄ okres zatrudnienia,
    w którym była pobierana nauka, b?dĄ okres nauki, zależnie od tego, co jest
    korzystniejsze dla pracownika.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-06-19 07:40:17
    Od: "Krzysztof Chendoszko" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Art. 154. Par. 1. Wymiar urlopu wynosi:
    >
    > Art. 155. Par. 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza
    > się z tytułu ukończenia:

    Moze z Kodeksu pracy FAQ grupy zrobic?:)
    Ktos pisze maila i bot wrzuca mu kodeks w tekscie?

    Psze serio...najczesciej pojawiajace sie zapytania o przepisy...moze ktos by
    sie podjal wybrac i przedstawil propozycje...a potem do administratora
    ktoregos z serwrow?

    Pozdrawiam
    Krzysztof