PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie, pytanko › Re: umowa zlecenie, pytanko
    From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa zlecenie, pytanko
    Date: Sat, 16 Mar 2002 21:29:28 +0100

    news:0738.00000f40.3c9322dd@newsgate.onet.pl...
    > hej,
    >
    > od niedawna pracuje w malej firmie jako informatyk, teraz przyszla pora
    aby
    > podpisac umowe, etc. praktycznie rzecz biorac, to nie mam zadnego papierku
    na
    > to co umiem, co wiem itd. no i tu sie wlasnie zrodzil moj problem, gdyz
    > pracodawca zastanawia sie co wpisac w umowie, jako stanowisko pracy. mi
    bardzo
    > zalezy na tym aby pojawilo sie tam informatyk, ale czy np. urzad skarbowy
    nie
    > bedzie sie ich czepial?

    Nazwa stanowiska pracy nie podlega Ordynacji Podatkowej. Więc mozesz mieć
    wpisane: Prezes, General Manager, Menager "OO", sprzątacz, jak również
    informatyk. To jest wewnetrzna sprawa firmy. Możesz być zatrudniony jako
    Kierownik Działu Informatyki (jednoosobowy Dział) itp.
    Polecam zwłaszcza to ostatnie.

    Wiesiek