PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiem, że to NTG, ale juz nie mogę

  • 1. Data: 2003-08-06 00:42:00
    Temat: Wiem, że to NTG, ale juz nie mogę
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    W poprzedniej robocie, kiedy robiłem automat do zmiany numeru kont w
    systemie kadrowo-płacowym wykryłem błąd we wdrożonym w Banku algorytmie
    [bodajże na końcówe 00]. OK!

    Teraz nie chce mi przyjmowac mojego konta z PKO BP - BAŁWANY - liczbę
    kontrolną trzeba liczyć dla kont uzupełnianymi zerami [dla numeru konta
    do 16 pozycji]. No kurna [piiiiiiii] - trzeci litr piwa pójdzie. Ja to
    nawet rozumiem te osobę, która mi próbowała wmawiać, że wystarczy
    dopisać zera [dokładnie 7] - ona niewinna. To ta p..... Centrala ;)
    Zróbcie cos z tym, bo już BŚ i Citi nie chcą akceptować tego śmiecia!

    Od razu lepiej. ;)

    Flyer