PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie i ZUS

  • 1. Data: 2003-07-29 06:56:24
    Temat: umowa zlecenie i ZUS
    Od: "Hani" <o...@m...com>

    Witam Szanownych Grupowiczow :)

    Mam pytanie.
    Czy jak jestem zatrudniona na umowe o prace (czas okreslony) i chcialabym
    podjac dodatkowa prace na umowe zlecenie, czy przy zleceniu tez
    bedzie mi sie potracac skladki ZUS ??? Czy tylko podatek?

    Z gory dziekuje za info.
    H.

  • 2. Data: 2003-07-29 07:55:43
    Temat: Re: umowa zlecenie i ZUS
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Hani" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > podjac dodatkowa prace na umowe zlecenie, czy przy zleceniu tez
    > bedzie mi sie potracac skladki ZUS ??? Czy tylko podatek?
    Jest istotne czy zarabiasz na etacie conajmniej 800 zł brutto .Również ile
    zarobisz na to zlecenie.Podaj te dane i proponuje pytanie rzucić na grupe
    pl.soc.prawo.podatki
    Wiola